וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל כץ ימשיך לכהן כשר התחבורה

ישראל כץ מונה מחדש לתפקיד שר התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים. כץ: "אני רואה בכך הבעת אמון לפעילותי בתחום התחבורה בישראל"

במסגרת סבב המינויים אמש (ראשון) להקמת הממשלה החדשה בישראל, הודיע היום בלילה רה"מ בנימין נתניהו לישראל כץ כי ימשיך לקנדציה שנייה במשרד התחבורה. השר כץ אמר בתגובה, כי זוהי הבעת אמון בפעילותו לקידום מהפכת התחבורה בישראל.

שר התחבורה הוסיף כי בכוונתו להמשיך ולקדם מיזמים רבים בעלות של כ-100 מיליארד שקלים בתחבורה בישראל בשנים הקרובות ולהשלים את הרפורמות השונות עליהן הכריז עם כניסתו לתפקיד לפני כארבע שנים.

בין הפרוייקטים אותם המשיך לממן ולתגבר אפשר למנות את מנהרות הכרמל, הקמת קווי רכבת לדרום ולצפון, סלילת כבישים חדשים בצפון הארץ ושיפור התשתיות במרכז, הרכבת הקלה בירושלים, פרוייקט הנתיב המהיר, המטרונית, פיקוח ואכיפה על נתיבי תחבורה ציבוריים ועוד.

בכהונתו הנוכחית, הצליח בשיתוף גורמים נוספים להפחית את מספר ההרוגים בכבישים ב-20% בממוצע בהשוואה לארבע השנים קודם לכן. המטרה בשנים הבאות תהיה לרדת מ-300 הרוגים בשנה.

אולם, גם מחלוקות רבות עלו לכותרות במשך פעילותו, ובמיוחד בכל הנוגע לרפורמה בקווי האוטבוסים שגרמה לסרבול בחודשים הראשונים של הפעלתה, וכן נמתחה ביקורת על השימוש בנתיב המהיר (בתשלום) על חשבון נתיב פתוח בכביש מספר 1 המחבר את תל-אביב לירושלים.

גם השימוש במצלמות המהירות החדשות בפרוייקט א-3 הוביל לזעם ומרמור בקרב הנהגים, אם כי השר כץ טען לא פעם כי לא יאפשר להן לפעול כמסחטות כספים נגד הנהגים וכי הוא מצפה לראות תרומה של ממש ביעילותן במאבק בתאונות הדרכים.

עכשיו, הביעו דעתכם: האם ישראל כץ הוא מינוי ראוי לשר התחבורה בפעם השנייה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully