וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

420 כ"ס לקדילאק CTS

קדילאק חשפה מנוע חדש ועוצמתי לסדרת הסאלון CTS. ההספק המרבי יעמוד על 420 כ"ס והחיבור לראשונה יהיה לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית

אתר יצרן

צילום: יצרן

קדילאק השיקה את "ספינת הדגל" של מנועיה החדשים: V6 בנזין כפול מגדשי טורבו בנפח 3.6 ל'. המנוע החדש שפותח בחודשים האחרונים ישרת בפעם הראשונה את מכונית הסאלון קדילאק CTS ולאחר מכן יעבור לשאר הדגמים. חידוש נוסף? לראשונה, יהיה מחובר לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית במקום ששה.

דף הנתונים הרשמי של קדילאק מורה על תפוקה מרבית של 420 כ"ס ו-60 קג"מ. כדי לחדד את גודל ההישג, החברה האמריקנית משווה את יכולת המנוע ליחידת הששה צילינדרים בטור של ב.מ.וו (535) לה 300 כ"ס וכן למנוע ה-4.4 ל' V8 לו 400 כ"ס.

המנוע עושה שימוש בשני מגדשי טורבו קומפקטיים, ומערכת דחיסת אוויר מתקדמת כדי לשפר את נשימת המנוע ולאפשר זמינות כוח מיידית החל מ-2,500 סל"ד ועד 5,500 סל"ד. מעמידה, תאיץ קדילאק CTS ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ועד מהירות מרבית של 274 קמ"ש.

תיבת ההילוכים החדשה, שמונה הילוכים, תהיה לדברי החברה מהירה מאוד וללא "בורות" במומנטום בין ההילוכים. היא תשפר את צריכת דלק בכ-1.5 אחוזים בלבד ותשלב מנגנון הפעלת מנופים מגלגל ההגה לנהיגה ספורטיבית.

הגרסה החדשה של ה-CTS שתשווק בקרוב תהיה מצוידת גם במנוע אטמוספרי בנפח 3.6 ל' בנזין עם 321 כ"ס, לצד גרסת ה-272 כ"ס (2.0 ל').

מיבואנית קדילאק לישראל UMI, נמסר לוואלה! רכב כי המנוע יגיע עם הדגם החדש של ה-CTS במחצית השנייה של 2013. טרם נקבעו מחירים.


עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully