וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו פלואנס החדשה

רנו פלואנס דור שני נחתה בארץ אחרי מתיחת פנים היקפית. הדגם יחל את דרכו בישראל עם מנוע טורבו דיזל ושתי רמות אבזור גבוהות. המחיר, החל מ-131 אלף שקלים

יבואנית רכבי רנו לישראל קרסו מוטורס, החלה לשווק את הדור השני של המשפחתית סדאן, רנו פלואנס. המכונית מגיעה אלינו בתום מקצה עדכונים נרחב הכולל מתיחת פנים קוסמטית, עיצוב חצי מחודש לתא הנוסעים, מנוע דיזל וצמד רמות אבזור.

הדגם החדש משלב את החרטום המעודכן של משפחת רנו, הכולל בתי תאורה גדולים ומרשימים ומרכוז בולט יותר של הסימול הצרפתי בחזית - כפי שנחשף לראשונה ברנו קליאו והותאם לגרסת הקרוסאובר, רנו קאפטור. גם בחלק האחורי ישנם הבדלים קלים מהדור הראשון אם כי אלה מעטים וזניחים. במידותיו של הרכב לא חלו כל שינויים.

בתא הנוסעים תהיינה תוספות רבות לעומת הדור הקודם. הפלואנס החדשה במפרט הבכיר, 'פריבלג', כוללת מושבים מהודרים המשלבים עור ובד, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, כניסה ללא מפתח, בלו-טות' מקורי, בקרת שמע עם מערכת בידור וניווט ועוד. בחוץ, חישוקי סגסוגת 16 אינטש, נורות וערכת בטיחות מלאה.

בשלב זה, מתייצב מנוע הטורבו דיזל הגמיש המשרת את הדגם היוצא, כשלזה הספק מרבי של 130 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. צריכת הדלק המשולבת היא 22 ק"מ לליטר על פי היצרן. ברבעון הבא, יהיה בחזיתה של הפלואנס מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' עם 115 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה מסדרת 'אקסטרוניק' לה ששה הילוכים קבועים מראש. רנו טוענת כי מנוע זה מניב צריכת דלק ממוצעת של כ-15 ק"מ לליטר.

המחירים לרנו פלואנס החדשה יחלו ב-131 אלף שקלים, ועד 135 אלף שקלים לגרסת פריבלג'.


עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully