וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה נוספת מצד ב.מ.וו בישראל?

20.3.2013 / 13:41

תקיפה ישירה נוספת נגד שוק היבוא האישי. מעתה ניתן לרכוש מכונית ב.מ.וו משומשת לאחר שעברה בדיקות מקיפות וקיבלה אחריות לשנה נוספת. שמו של השירות - ב.מ.וו פרימיום סלקשן

שנה לאחר ששינתה את כללי המשחק בהורדת מחירי מכוניות היוקרה וביטול ההנחות, דלק מוטורס יבואנית מכוניות ב.מ.וו לישראל משפרת גם את חוויית הרכישה של הרכב המשומש והטרייד-אין בשוק היוקרה (שירות דומה נמצא כבר בלקסוס מזה כ-3 שנים תחת השם לקסוס סלקט). מכוניות החברה החוזרות בעסקאות טרייד-אין יבחנו לפי קריטריוני כניסה קשיחים (מספר בעלים, קילומטראז', מצב הרכב, גרסה וכו') לפני שיעברו לא פחות מ-70 בדיקות מחמירות.

באם נמצאו ליקויים ברכב מכל סוג, הם יתוקנו כדי להביא את הרכב למצבו הטוב ביותר, לפני שימכרו הלאה. דלק מוטורס מבטיחה לא רק כי מצבה של המכונית יהיה גבוה מאוד, אלא הרכב יקבל גם שנת אחריות מלאה ולכן גם
תמורה גבוהה למחיר הקניה.

בנוסף להשקת שירות הב.מ.וו פרימיום סלקשן, משיקה החברה את מיני פייסמן ואת הסדרה 3 אקטיב הייבריד. הראשונה מגיעה בגרסאות 1.6 ל' עם 122 כ"ס או 1.6 ל' טורבו לה 184 כ"ס. הקופר תחל ב-189 אלף שקלים, עבור ל-229 אלף שקלים לקופר S ועד 244 אלף שקלים לגרסת ה-ALL 4.

השנייה, זו מצוידת במנוע ה-3.0 ליטר המוגדש (335 עם 306 כ"ס) כאשר מנוע חשמלי נוסף יביא את ההספק ל-340 כ"ס. רכב זה יוכל לנוע על כוח חשמלי בלבד למשך 4 קילומטרים ועד מהירות של 60 קמ"ש. בהמשך תצטרפנה אל היצע המכוניות ההיברידיות גם הסדרות 5 ו-7 אקטיב הייבריד. ההמשך השנה תשווק בארץ הב.מ.וו סדרה 4. זו למעשה גרסת הקופה הספורטיבית של הסדרה 3. מחירה יחל ב-390 אלף שקלים.

גם חטיבת הדו-גלגלי של ב.מ.וו חוגגת ביום זה עם השקת אולם תצוגה ומוסך חדש וגם עם הגעתו של הדגם המפורסם של החברה, ה-R1200 GS. המנוע החדש באופנוע זה מציע 125 כ"ס לאחר שהתחדש לגמרי עם מעבר לקירור נוזל משולב עם אוויר. כל גרסאות אופנוע זה יוצעו עם רשימת אבזור ארוכה הכוללת בעיקר מתלים אלקטרוניים, מערגת בלימה משולבת ועוד במחיר של 149,900 שקל.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
"לייק" אחד ואתם חברים בקהילת הרכב הגדולה בישראל

ב.מ.וו 1200 R. קובי ליאני
ב.מ.וו 1200 R/קובי ליאני
  • עוד באותו נושא:
  • במו
  • מיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully