וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי SX4 החדש הופך לקרוסאובר

סוזוקי SX4 יבוסס על רכב הראווה אס קרוס קונספט וישא בחזית מנועי בנזין ודיזל. היצרנית היפנית מבטיחה רכב רב יכולות ובעל נפח תא מטען גדול ורחב

אתר יצרן

צילום: יצרן

גם לכניסה מאוחרת יש את המקום שלה. סוזוקי תפיץ בשנה הקרובה רכב פנאי חדש שיתברג לצי המכוניות היפניות לצידו של ה-SX4 הוותיק ולמעשה, סוף סוף יתן מענה לנישת הקרוסאוברים הקומפקטיים מול ניסאן ג'וק ומקביליו.

הקרוסאובר החדש מבוסס על רכב הראווה אס-קרוס קונספט שהוצג בתערוכת פריס אשתקד, ועובד לרכב מוגמר במסגרת תערוכת ז'נבה האחרונה. הפרטים אודותיו היו מעטים עד כה, אך עתה עלו לדפי החברה נתונים נוספים שמבהירים את התמונה כמעט במלואה.

במידותיו, הוא מעט יותר קטן מניסאן קשקאי הוותיק ונשען על פלטפורמה מותאמת להנעה קדמית או כפולה. אורכו יהיה 4.3 מ', רוחבו 1.76 מ' ובסיס הגלגלים 2.60 מ'. לדברי החברה, יהיה לו את תא המטען השימושי ביותר בקבוצה - 430 ליטרים, וכן פתרונות אחסון חכמים לכל הציוד הנלווה למשפחה בת חמש נפשות.

סוזוקי תתקין לו שני מנועים בשלב הראשון, שניהם בנפח 1.6 ל' בהזנת סולר (של פיאט) או בנזין. אליהם, תהיה מחוברת תיבת הילוכים רציפה או ידנית. הביצועים הרשמיים טרם ידועים, אולם ההספקים ינועו בין 120 ל-160 כ"ס לערך.

מי שחרד לגורלם של ג'ימני או גרנד ויטרה, יכול בהחלט להיות רגוע. החברה התחייבה לא מכבר להמשיך ולייצר את שני כלי הרכב עוד שנים ארוכות ולשמור על תכונות השטח המסורתיות שלהם.

הקרוסאובר החדש יורכב, כמו הרבה מכוניות של סוזוקי במפעל המרכזי בהונגריה ויחל להמכר בסוף השנה. המחירים עדיין אינם ידועים.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully