וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: ביואיק לה קרוס מתחדשת

ביואיק חשפה במסגרת תערוכת ניו יורק מתיחת פנים ראשונה לביואיק לה קרוס. בתפריט: פנים וישבן מחודשים, קונסולה משודרגת ואופציות נוספות באגף הבידור. במנועים, אין שינוי

ביואיק לה קרוס, מכונית הסדאן הבכירה של המותג האמריקני זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, לקראת הצגה רשמית בתערוכת ניו יורק שנערכת השבוע. גרסת הסאלון שואלת מעט רכיבים קוסמטיים מאנקלייב (רכב פנאי) לתא הנוסעים, מעדכנת את המראה הוויזואלי, אך לא מבצעת מהפכות באגף המנועים.

עבור הלה קרוס, שהוצגה ב-2010, זהו עדכון קליל שיסייע לה לשמור על מעמדה בקבוצת הסאלון בשנתיים הקרובות. יחד עם זאת, ג'נרל מוטורס בוחרת שלא לחולל בה שינויים וויזואליים קיצוניים, ועל כן הצורה הבסיסית נותרה כפי שהייתה, להוציא חידוד בתי התאורה מלפנים ומאחור, שילוב חישוקי סגסוגת נוספים ונורות LED שזורות בשני הקצוות.

השינוי הגדול יותר בלה קרוס המחודשת מודגש בתא הנוסעים. ביואיק מסירה את בקרת המדיה מרובת המתגים והעמוסה, ומתקינה במקומה עמדת שליטה נוחה יותר ורוחבית, הכוללת שימוש בשני צגים גדולים לכל התפריטים: האחד בקוטר שמונה אינטש במרכז והשני, מעט קטן יותר משובץ בלוח המחוונים.

בנוסף לאלה, הותקנו מושבים נוחים יותר בעלי אפשרויות כיוון נוספות - גם למשענת הראש. שילוב הצבעים גם הוא יהיה עשיר יותר עם בחירה בין ארבעה גוונים נוספים על הקימיים ובמיוחד במהדורות הבכירות של הסדרה שתהיינה מצויידות בעור איכותי ודיפוני קטיפה בקורות.

במנועים כאמור, אין בשורות חדשות. הלה קרוס ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-2.4 ל' עם 182 כ"ס, או מנוע ה-3.6 ל' המפיק 304 כ"ס בחיבור אל תיבות הילוכים אוטומטיות עם שש מהירויות.

לאחר הבכורה בניו-יורק, תצא הלה קרוס לאולמות המכירה בקיץ ואלינו תגיע בהמשך.

עוד הרבה על ביואיק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ביואיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully