וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: קדילאק CTS החדשה

הדור השלישי של קדילאק CTS מפחית קילוגרמים, מחדד עיצוב ומקבל מנוע בנזין רב עוצמה וחסכוני. האם לב.מ.וו ולאודי יש ממה לחשוש? בישראל במחצית השנייה של השנה

קדילאק הציגה בתערוכת ניו יורק את הדור השלישי של מכונית הסאלון CTS, כמעט שלוש שנים לאחר הדגם האחרון. המכונית האמריקנית שתעומת ישירות עם ההגמוניה הגרמנית, שודרגה בכל המישורים האפשריים כדי להוות אתגר אמיתי למתחרות בקבוצת היוקרה. האם הפעם היא יכולה לעשות את זה?

קדילאק בהחלט יוצרת רושם ראשוני ש-CTS מצוידת בסט כלים משודרג משמעותית להתמודד מול הגרמניות. היא נשענת על פלטפורמת אלפא A של אחותה הקטנה ATS על בסיס הנעה אחורית, אולם היא ארוכה מה-CTS היוצאת בכמעט 13 סנטימטרים ומקבלת בסיס גלגלים רחב יותר ב-5 סנטימטרים לערך. למרות התוספת במידותיה, היא קלה למשל מב.מ.וו 528 בכמעט 100 ק"ג, מה שיעניק לנהג בתמורה שליטה טובה יותר על השלדה ושיפור במערכת השיכוך המגנטית של המתלים.

בקו המנועים, חמושה ה-CTS במנוע "בסיס" בנפח 2.0 ל' טורבו עם 272 כ"ס, מעליו מנוע 3.6 ל' עם 321 כ"ס וכפי שדיווחנו לאחרונה, גולת הכותרת תהיה התקנת מנוע 3.6 ל' כפול מגדשים עם 420 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות בלבד. המנועים הבכירים יחוברו אל תיבת שמונה הילוכים אוטומטיות, בעוד מנוע ה-2.0 ל' יסתפק בתיבה עם שש מהירויות. גרסת CTS-V שמונה צילינדרים תופיע בצי הדגמים כשנה לאחר השקת הדגם, אך מרכב הקופה לא יחזור, וכך גם הסטיישן.

שינויים גדולים בפן החיצוני והפנימי הם תוצאה ישירה של דגם ה-ATS החדש וכן מכונית הדגל XTS. קדילאק אמנם שומרת על המראה הזוויתי הקלאסי, אולם מקדמת את המכונית אל התוצרת הגרמנית באיכות הפנימית וברשימת האבזור.

ה-CTS תוצע עם שמונה אפשרויות התאמה לקבינה, כולן מרוכזות סביב בקרת ה-CUE לה צג 12.5 אינטש אופציונאלי בקונסולה הראשית. המושבים יעניקו תמיכה טובה יותר ובכלל, החברה טוענת לעליה ברמת הנסיעה.

ה-CTS החדשה תושק בקרוב ותגיע לישראל במחצית השנייה של השנה הנוכחית.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

מנוע קדילאק חדש. אתר יצרן
מנוע קדילאק חדש/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully