וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: סיטרואן C4 פיקאסו החדשה

מוביל הנוסעים של סיטרואן מציג עיצוב חדשני, משקל נמוך יותר בעשרות קילוגרמים, מנועים מתקדמים ופתרונות אחסון מגוונים. בישראל בתחילת שנה הבאה

זמן קצר אחרי הקדימון המרהיב "טכנוספייס" שהוצג בחודש פברואר, סיטרואן משחררת תמונות ופרטים כמעט מלאים אודות הדור העדכני של המיניוואן הפופולארי סיטרואן C4 פיקאסו - ויש לו יותר מכמה הפתעות בודדות בשרוול עבור המשפחה הגדולה שחפצה להשתדרג.

ראשית, סיטרואן C4 פיקאסו החדש מבוסס על הפלטפורמה המודולארית החדשה של הקונצרן - P2, ועל כן מנצל זאת היטב למידותיו המרווחות על אף שלכאורה הוקטן במעט. אורכו הרשמי הוא 4.44 מ', רוחבו 1.83 מ' וגובהו 1.61מ'. בסיס הגלגלים צמח בכמה מילימטרים בודדים ומתייצב על 2.74 מ' ונפח תא המטען מכיל נפח של 537 ל' - תוספת של כ-40 ל'. את המושבים הקדמיים ניתן יהיה להזיז קדימה ולהרחיב את הנפח עד 630 ל'.

הנדסת הקבינה של הפיקאסו, כמו בעבר, מושיבה חמישה אנשים במרווחים גדולים אחד מהשני, לא מעט בזכות שימוש בשלושה מושבים נפרדים בשורה השנייה והרחקת הקורות המרכזיות משטח המחייה הפנימי. מרחק הברכיים בין השורות הוגדל, וכמן כן סיטרואן הוסיפה דלת תא מטען נפתחת חשמלית ומצלמות ראייה כחלק מהחבילות המוצעות.

גם בתכנון הקונסולה ייושמו כמה רעיונות מעניינים. במרכז למשל דומיננטי מול הנוסעים צג גדול (7 אינטש) לכל התפריטים - בעיצוב רוחבי קלאסי לסדרה, מתחתיו בקרת האקלים ומערכת השמע המקורית, כשבנוסף לכך תאי אחסון מוארים ב-LED, כניסות USB ו-AUX, שקע 220 וולט ועוד.

השימוש בפלטפורמה הוורסטילית של הקונצרן, הניב תוצאות גם בתחום הדינאמי: ה-C4 הפחיתה 140 קילוגרמים מגזרתה הגדולה, תהיה ספורטיבית ביחס לקבוצה, ועומדת בקו אחד עם משקלה של ה-C3 פיקאסו - בסביבות ה-1.3 טון ללא נהג או נוסעים. גם מעטפת ההגנה לנוסעים מרשימה מאוד: בקרת סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אקטיבית, כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה.

בשלב ראשון, סיטרואן תחנוך את ה-C4 פיקאסו באירופה בגרסת חמישה מושבים, ועם מנוע טורבו דיזל HDI 'איירדרים' עם הספק של כ-90 כ"ס או בטכנולוגיית E-HDI עם 115 כ"ס ומנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת). התיבות תהיינה ידניות או אוטומטיות עם ששה יחסי העברה. דגם הגרנד פיקאסו ככל הנראה יופיע לראשונה כבר בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.

מיבואנית סיטרואן לישראל, דוד לובינסקי, נמסר לוואלה! רכב כי הסיטרואן C4 פיקאסו החדש ינחת בארץ במהלך הרבעון הראשון של שנת 2014.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

סיטרואן C4 פיקאסו החדשה (טקנוספייס). אתר יצרן
סיטרואן C4 פיקאסו החדשה (טקנוספייס)/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully