וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יונדאי תייצר טנדר עבודה

יונדאי עומדת לסלול את דרכה לפלח הטנדרים והפיק אפים בארה"ב ואולי גם באירופה. "יש לנו רכב בכל הסגמנטים, למעט בטריטוריית הטנדרים הגדולים"

יונדאי תייצר פיק אפ חדש בשנה הקרובה, כך עולה מדיווחים של כלי התקשורת בארה"ב. היצרנית מדרום קוריאה חולשת כיום כמעט על כל הקבוצות העממיות בעולם, אך מאז שהוזנקה ב-1986 באמריקה, לא ניסתה את כוחה בפלח רכבי העבודה. עתה, הדברים עומדים להשתנות.

נוכח עלייתה המטאורית בארה"ב, המיזם ימתקד לפני הכול בתחרות שמקורה מתוך היבשת האמריקנית, כלומר מול דגמי פורד ושברולט על כלי הרכב המגודלים שברשותם - F150 (הנמכר מסוגו) והסילברדו.

"אין לנו פיק אפ טראק. מעבר לכך, אנחנו נמצאים בכל הסמגנטים שיש", אומר לי צ'ן, נשיא המכירות של יונדאי. "אנחנו בודקים כעת ברצינות איך לגשת לדגם מסוג זה - האם זה יהיה טנדר גדול רק לארה"ב, או אולי קטן יותר שמיועד לצרכים גלובאליים"?

יונדאי מדווחת שגורל המכונית תלוי כעת, אבל לא רק, בתוקף הסכם הסחר החופשי בינה לבין ארה"ב - "מס תרנוגלת" שנאמד ב-25 אחוזים ואוכף וואנים וטנדרים, שכן זה עשוי להתבטל בעוד כמה שנים ולשחרר אותה ממיסוי כבד.

"אנחנו עושים עבודה מצויינת בשנים האחרונות עם כל המכוניות שלנו. פיק אפ הוא רכב חשוב, אבל אינו בראש סדר העדיפויות שלנו. מצד שני, אנחנו חייבים לדעת איך להגיב לכל השווקים ולכן הנושא הזה נמצא בבדיקה מעמיקה".

האם יונדאי תגזול מאיסוזו די מקס את ההצלחה? אולי מפורד ומשברולט? התשובות עוד קצת רחוקות אבל התכניות כבר על השולחן.

יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully