וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: סקודה סופרב החדשה

המשפחתית הגדולה סקודה סופרב תוצג לראשונה בסין בתום מקצה עדכונים חיצוני ופנימי, שילוב מנועים חסכוניים יותר ותא נוסעים משודרג. בארץ בסוף השנה

סקודה חשפה את מתיחת הפנים של המשפחתית הגדולה סופרב. ארבע שנים לאחר שהדגם עבר רפורמה מקצה לקצה והתברג בפסגת קבוצת ה"מנהלים", הצ'כית הבכירה עוברת עדכונים לקראת כמה שנים נוספות בין מתחרותיה, כאשר השינויים כוללים גם את גרסת הקומבי (סטיישן) השימושית.

הסופרב החדשה מתהדרת במראה מעודכן קלות, הכולל ליטוש החלקים הקדמיים והאחוריים. מעצבי החברה טוענים ש"שפת העיצוב" של סקודה בולטת במיוחד בבתי התאורה הקדמיים, בפגושים ובקשתות הגלגלים. קורות A הקדמיות תוחמות את ההבדלים בין הדגם החדש לזה מ-2009, ובמיוחד מדגישים במותג את השבכה ואת הלוגו החדשים ( בראפיד ובאוקטביה). בפעם הראשונה, סקודה אף תציע תאורת בי-קסנון משובצת נורות LED קבועות.

בתא הנוסעים, מלבד הגה בעיצוב חדש, מגדילה סקודה את רשימת התוספות האופציונאליות, כמו למשל תשע אפשרויות לגווני הדיפונים וריפודי המושבים וכמה רכיבים שזכו למעין רענון קל באיכות ובתכנון. במידות אין שינויים, אך שני המרכבים עדיין ניצבים בקצה העליון של הקטגוריה בנשיאת ציוד בתא המטען - 595 ל' בהאצ'בק ועד 1,865 ל' בקומבי.

19 אחוזים חסכון בדלק, זה הנתון שעומד בראש הצהרות המותג עם שדרוג המנועים החדשים שייכנסו לשורותיה של הסופרב בתמיכת מנגנון 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת). המנוע הצנוע ביותר של הסופרב יהיה ה-1.4 ל' TSI עם 123 כ"ס, ובאירופה יככבו מנועי הדיזל האקולוגיים "גרין-ליין" עם צריכת דלק של 23 ק"מ לליטר סולר. מעליו, המנוע הבכיר ביותר בסדרות TDI מחובר להנעה כפולה ותיבת שש מהירויות רובוטית, בהספק של 168 כ"ס. מידע על כל מנועי הבנזין הרלוונטים, טרם פורסם.

באגף הנוחות, סקודה שיפרה את בקרת החנייה האוטומטית (תהיה גם בקומבי) ותסייע בכניסה ויציאה מחניות. עוד ברשימה: גג פנורמי חשמלי, בקרת בידור מעודכנת עם כונן קשיח בנפח 30 ג'יגה, מפתח חכם ובקרת אקלים מפוצלת עם אופציות נוספות.

הסופרב תחשף לראשונה בתערוכת הרכב בסין בעוד כמה שבועות. מיבואנית 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הסופרב המחודשת תגיע לישראל לקראת סוף השנה.

סקודה סופרב 2013. אתר יצרן
סקודה סופרב 2013/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully