וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי פניגאלה R בישראל: 350 אלף שקל

4.4.2013 / 9:05

הוא נולד על מסלול המירוצים ועבור מסלול המירוצים ועכשיו הוא בישראל - אופנוע הספורט היקר ביותר בישראל כבר כאן. פניגאלה R

דוקאטי פניגאלה R 1199 החדש הוא אופנוע הספורט היקר ביותר בישראל, עם תג מחיר "על הכביש" של 350 אלף שקל. הפניגאלה R שהגיע בימים אלה לישראל מותח אל הקצה העליון את משפחת אופנועי הספורט של דוקאטי, בגרסת ההומולוגציה לאופנועי המירוצים של החברה. שזה אומר, אופנוע מירוץ טהור עם פנסים, מאותתים ושאר ציוד חובה לנסיעה בכביש הציבורי.

כדי לזכות בשמה, גרסת ה-R החדשה המבוססת על גרסת ה-S הספורטיבית, עברה שדרוג מקיף. זה כולל מנוע חזק אף יותר בזכות תוספת של טלטלי בוכנה מטיטניום (חיסכון של 0.63 ק"ג), גלגל תנופה קל יותר (חוסך 0.7 ק"ג) ונדנדים מצופים ב-DLC. גם תוכנת ניהול המנוע שונתה בהתאם לרכיבים החדשים וכעת עולה הסל"ד המקסימלי ב-500 סיבובים אל 12,000, אולם בעוד ההספק הכללי נשאר על 195 כ"ס, עקומת הכוח של המנוע שופרה ב-15 אחוזים בסל"ד הביניים וב-3 אחוזים בסל"ד הגבוה.

דוקאטי פניגאלה R 1199. אתר יצרן
דוקאטי פאניגלה R החדש בישראל/אתר יצרן

בנוסף, מקבל הפניגאלה R גם מגן רוח ייחודי למרוצים, חיפויי מראות מסגסוגת מלוטשת, ומערכת פליטה (Full System) של טרמיניוני (Termignoni) זרוע אחורית חד-צדית עם תושבת אקסנטריט בעלת 4 נקודות עיגון בציר, מזלג אוהלינס TTX מלפנים, כנף אחורית קלה, מגן לבולם האחורי, מגנים לעקבים, מסגרת למתג ההתנעה ולוחות עליונים של הפיירינג הקדמי העשויים מסיבי פחם, מגנים מסיבי פחם לזרוע המתלה החד-צדית ולכיסוי המצמד, ריפוד בד מיוחד למושב, מערכת איסוף נתונים מבוססת GPS וחישוקי Marchesini מחושלים קלי משקל בצבע שחור. כל אלה מפחיתים את משקלו של הפניגאלה R לכדי 165 ק"ג (יבש) בלבד.

מחירו של הדוקאטי פניגאלה R 1199 החדש הופך אותו לאופנוע הספורט היקר בישראל ומחברת 'ליגל' היבואנית נמסר כי האופנוע הראשון שאמור לנחות בימים הקרובים כבר נמכר. לרגל הגעת גרסה קיצונית זו, הורדו מחירי הפניגאלה ה"רגילים" בשיעור של 10 אחוזים, כך שגרסת הבסיס תעלה 159 אלף שקל, פניגאלה ABS יעלה 175 אלף שקל, פניגאלה S-ABS יעלה 265 אלף שקל ופניגאלה S טריקולורה יעלה 295 אלף שקל.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully