וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ב.מ.וו X4

ב.מ.וו חושפת גרסת טרום ייצור לרכב פנאי קומפקטי שיתברג תחת ה-X6. ה-X4 קונספט יושק לראשונה לאחר תערוכת סין ויעלה לכביש במהלך שנת 2015 עם מנועים מגוונים

ב.מ.וו שחררה תמונות רשמיות לרכב הפנאי הספורטיבי והמפואר X4 קונספט. הדגם הוכרז בשלב זה כגרסה רעיונית אולם החברה ערוכה להזניק את ה"בייבי X6" במסגרת תערוכת שנחאי בהמשך החודש ולשווקו לציבור בעוד פחות משנתיים.

זהו הדגם השני של ב.מ.וו שעונד את הספרה 4 לאחר הקונספט קופה שהוצג לפני כמה חודשים, אולם כאן במהדורת פנאי הוא גם מקבל את האות X כסימון להשתייכותו לגרסאות השטח של המותג הגרמני.

בעיצובו החיצוני הוא כמובן זהה לאחיו הגדול X6, עם הופעה מושכת וספורטיבית, נטועה בכביש, כולל כתפיים גבוהות, לוע עמוק ופרופיל קמור. יחד עם זאת, במידותיו ב.מ.וו התאימה לו מימדים קומפקטיים כדי לא לבלבל את הלקוחות המסורתיים, כך שאורכו יהיה כ-4.65 מ' ובסיס הגלגלים 2.81 מ'. לשם השוואה, הוא קרוב יותר ל-X3 מאשר ל-X5. גם תא הנוסעים שלו יעתיק את המבנה הנוכחי של ה-X3 ואתר אביזרי הפנים על כל השכלולים החדישים.

ה-X4 יוצע עם הנעה כפולה קבועה "איקס דרייב", ובשילוב מנועי בנזין טורבו ארבעה צילינדרים ועד ששה צילינדרים בטור. ההספקים ינועו בין 180 ל-300 כ"ס ובהמשך תחבור לסדרה גם גרסת M קרבית לצד לוגמות סולר עבור השוק האירופאי.

ב.מ.וו תייצר את ה-X4 במפעל האמריקני בספרטנבורג, דרום קרוליינה לצד ה-X5, ה-X6 וכל גרסאות ה-SAV, או Sports Activity Vehicles. החברה הבווארית מעריכה שלאור הצלחתו הכלכלית של ה-X6, תוכל לשחזר זאת גם בסגמנט חדש. מחירו באירופה בכל אופן יחל ב-30 אלף יורו (150 אלף שקלים לפני מס). טרם ידוע מועד הגעתו לישראל.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • במו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully