וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של לקסוס לאודי Q3

לקסוס תנצל את הפלטפורמה של טויוטה ראב 4 כדי לייצר קרוסאובר קומפקטי חדש שיתחרה באודי Q3 וב.מ.וו X1

לקסוס נמצאת בשלבי פיתוח של רכב פנאי היברידי חדש המבוסס על טויוטה ראב 4, כך על פי כלי התקשורת בצרפת. מותג היוקרה של טויוטה רוצה להרחיב את שורותיו עם דגמים נוספים (דוגמת CT200) ולקרוץ לשכבות צעירות מבוססות המעוניינות ברכב פנאי ידידותי לסביבה וחסכוני.

הפרטים אודותיו ממש מעטים, אך מפרסומים שונים עולה כי אורכו יהיה 4.57 מ', רוחבו 1.85 וגובהו 1.70 מ'. לקסוס תעצב את הקרוסאובר בקווים שיגדירו דור חדש של קרוסאוברים כאשר גם הדגמים הנמכרים בארה"ב (GX) יעודכנו בקווי המתאר המודרניים ביותר.

תא הנוסעים יכיל סידור הושבה לחמישה עם איזור הטענה נוח ונגיש, כך לפי הדיווחים השונים. הוא יקבל את אחד ממנועי הארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ל' בנזין בחיבור אל מנוע חשמלי שיעביר כ-200 כ"ס לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים רציפה. לקסוס טוענת שצריכת הדלק של הגרסה ההיברידית החדשה תהיה נמוכה בכמה אחוזים מאלה הנמכרות כיום, וכן תופחת רמת זיהום האוויר. המערכת הטכנולוגית למעשה כמעט זהה לזו המשרתת ה-IS300 הייבריד החדשה.

לקסוס משווקת כיום שני דגמי פנאי עיקריים: 350RX ו-450 הייבריד. מדובר בכלי רכב רווחים מאוד עבור חטיבת לקסוס שפונה בעיקר לארה"ב ונאבקת על מקומה בסגמנט הפרמיום מול ב.מ.וו, אודי ומרצדס. שלוש הגרמניות מחזיקות כיום בצי כלי הרכב קרוסאוברים מגדלים שונים, אולם היריבים הישירים של הלקסוס הקומפקטי יגיעו מהחלק הזול ביותר, מכוונם של Q3, X1, ורכב פנאי נוסף של מרצדס, GLA קלאס.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully