וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 ק"מ למכל, אאוטלנדר דיזל בישראל

אאוטלנדר טורבו דיזל מצויד במנוע 2.2 ל' עם 150 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית. יחזיר בממוצע 17.2 ק"מ לליטר. החל מ-224 אלף שקלים

אל גרסת הבנזין של אאוטלנדר בישראל חוברת בימים אלה מהדורת הטורבו דיזל החדשה עם שבעה מקומות ישיבה, כך מודיעה כעת היבואנית 'כלמוביל'. עבור האאוטלנדר החדש, עליו אנו מדווחים לכם מידי חודש במסגרת מבחן ארוך טווח, זהו חיזוק משמעותי בקרב על המשפחה המורחבת מול פלח המיניוואנים.

בחזיתו של אאוטלנדר טורבו דיזל מנוע בנפח 2.2 ל' בעל תפוקה מרבית של 150 כ"ס ו-36.7 קג"מ מטווח של 1,500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת ששה הילוכים אוטומטיות, וזו תאיץ אותה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות. צריכת הדלק לפי היצרן היא 14 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בניערונית ו-17.2 ק"מ לליטר במשולב.

מיצובישי אאוטלנדר טורבו דיזל. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר טורבו דיזל/אתר יצרן

"דגם הדיזל שאנו משיקים בסדרה מעלה את רף החסכון בדלק עם טווח נסיעה שיכול להגיע עד לכ-1,000 קילומטר למכל דלק אחד בן 60 ליטר. אנו מאמינים שגרסת הדיזל המוצעת ללקוח, יחד עם האבזור ומערכות הבטיחות המתקדמות, תהפוך לאחד הדגמים המובילים בסגמנט.", כך אומר סגן נשיא כלמוביל, דן אורנשטיין.

חבילת האבזור של דגם הטורבו דיזל הינה ברמת 'לימיטד', וזו כוללת מלבד שבעה מושבים קיט עם הרבה צעצועים: מפתח חכם Kos, פתיחה וסגירת דלק תא מטען חשמלית עם שליטה מהמפתח, מושב נהג חשמלי מעור, חימום למושבים הקדמיים, מערכת שמע עם צג מגע, ומצלמת נסיעה לאחור. מעטפת ההגנה האקטיבית מוסיפה גם בקרת בלימה אוטומטית במהירות של עד 30 קמ"ש.

מחירו של דגם הטורבו דיזל בישראל עומד על 224 אלף שקלים.

מיצובישי אאוטלנדר במבחן ארוך טווח בוואלה! רכב
עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully