וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניוואן חדש לסיאט בישראל: אלהמברה

10.4.2013 / 9:44

סיאט אלהמברה, מוביל הנוסעים הספרדי מגיע לארץ עם מנוע חזק, רשימת אבזור ארוכה והבטחה לשימושיות גבוהה בתא הנוסעים

לא רק מכוניות לצעירים - כעת גם משפחות ימצאו פתרונות תחבורתיים בסיאט. צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט לישראל תחל בשיווק האלהמברה - המיניוואן החדש של סיאט בישראל.

מוביל הנוסעים הספרדי שמגיע לישראל שייך לדור שני של האלהמברה אשר שיווקו החל בעולם לפני כשנתיים. ממדיו הנדיבים הכוללים בסיס גלגלים של 291.9 ס"מ, הרוחב עומד על 190.4 ס"מ, האורך 485.4 ס"מ והגובה 172 ס"מ מאפשרים הסעה של שבעה נוסעים עם הבטחה למרחב נדיב לכולם, כולל ליושבים במשוב האחורי. תא המטען של האלהמברה יציע נפח גדול (בהתאם לאופן השימוש בשורות המושבים וקיפולן) שנע בין 267 ל-2,297 ליטר. הגישה אל השורה השנייה והשלישית נעשית באמצעות דלתות הזזה צדיות חשמליות (כסטנדרט) כשגם דלת תא מטען מגיעה עם פתיחה חשמלית.

רשימת אבזור ארוכה מאוד

האלהמברה יגיע לארץ כשלזכותו רשימת אבזור ארוכה וחריגה במיוחד אשר תכלול גג פנורמי, חישוקים קלים, מערכת מולטימדיה עם מסך 6.5 אינץ', מושבי עור חשמליים מחוממים עם 12 זיכרונות, בקרת אקלים עם 3 אזורים, שלושה שקעי 12 וולט, בקרת שיוט, חניה עצמאית אוטומטית, שתי דלתות צד חשמליות, דלת תא מטען חשמלית, מצלמה אחורית, חיישני גשם ואורות, מראות צד מתקפלות חשמלית ומחוממות, תא כפפות מקורר וצמיגים מונעי תקרים.

גם רשימת אבזור הבטיחות של הרכב ארוכה מאוד, מה שאפשר לו לזכות בציון המרבי של 5 כוכבים בהגנה על נוסעיו במקרה של תאונה. הרשימה כוללת 7 כריות אוויר, ניתוק כרית אויר קדמית ימנית (להסעת ילד מלפנים), תזכורת לחגירת בטיחות לכל 7 המושבים, עוגני ISOFIX והכנה לרצועות עיגון עליונות במושבים האחוריים. בנוסף לכך ה- Alhambra מציעה את כל מערכות הבטיחות האלקטרוניות הכוללות בקרת יציבות, מניעת נעילת גלגלים, בקרת אחיזה, מערכת לסיוע בבלימה, מערכת ניטור לחץ אויר בצמיגים, מערכת לסיוע בזינוק בעלייה, נעילת ילדים אלקטרונית לדלתות צד אחוריות ועוד.

מנוע 1.4 TSI עם 150 כ"ס

סיאט אלהמברה החדש מקבל את מנוע ה-TSI של החברה שנפחו 1.4 ליטר. נתוני הכוח מדברים על 150 כ"ס ב-5,800 סל"ד וכן על 24 קג"מ בכל התחום שבין 1,500 ל-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך כצפוי לתיבת ה-DSG כפולת המצמדים.

השילוב הזה מעניק למיניוואן הספרדי ביצועים טובים של 9.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 197 קמ"ש. אולם בזכות מערכת העצור וסע שמכבה את המנוע בעמידה, תצרוכת דלק המשולבת של הרכב עומדת על כ-13 ק"מ לליטר, על כ-15 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ועל כ-10 קילומטרים לליטר בנסיעה עירונית (לפי נתוני יצרן).

מחירו של סיאט אלהמברה החדש נקבע על 197,900 שקל ומבחן מלא תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב מאוד.

עוד על סיאט בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחני דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

סיאט אלהמברה. אתר יצרן
סיאט אלהמברה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully