וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדו משיקה: מערכת תקשורת לרוכבי אופניים

שי ארז

12.4.2013 / 9:01

הדור השני של מערכת השמע האלחוטית מציע חיבור למערכת שמע וניווט, אפשרות לחיבור בין חמישה רוכבים, תפעול קולי ומחיר אטרקטיבי מבעבר

חברת "קרדו מערכות" השיקה הבוקר (חמישי) את ה-cardo BK-1, דור חדש של מערכת תקשורת ושמע המיועדת לרוכבי אופניים. מערכת ה-BK-1 מבוססת על טכנולוגיית Bluetooth ומאפשרת תקשורת אינטרקום בין 5 רוכבים בטווח של עד 500 מטרים, וכן קישוריות לטלפון הנייד, למכשיר GPS ולנגן מוזיקה חיצוני.

המערכת ניתנת להפעלה באמצעות פקודות קוליות כך שהידיים נשארות פנויות לאחיזת הכידון ומצוידת באוזניות "צפות" המוצמדות אל קסדת הרכיבה ואינן באות במגע עם האוזניים – נוח במיוחד כאשר מדובר בפעילות ספורטיבית מאומצת. מבדיקה קצרה שערכנו ברכיבה לא מהירה, איכות השמע מעולה, סינון רעשי הרוח מצוין והתקשורת בין היחידות מתבצעת בקלות.

למערכת עיצוב חדשני שאף העניק לה לאחרונה את פרס עיצוב המוצר בתחרות "רד-דוט" הבינלאומית. המערכת מתאימה לכל סוגי הרכיבה והקסדות ועומדת בתקנים בינלאומיים של אטימות למים ולאבק. משקל המערכת עומד על 50 גרם בלבד וניתן לרכוש ערכה בודדת או כפולה (לשני רוכבים) כשהמחירים הם 980 ו-1,690 שקלים בהתאמה.

זו הפעם השנייה שבה משיקה קרדו את ה-BK-1. כאשר הוצג המוצר לראשונה לפני קצת יותר משנה הוא זכה לאהדה בקרב הרוכבים, אולם הציג תג מחיר גבוה יחסית. הפעם, מקווים בקרדו, המחירים הנוחיםם יותר והאפשרות לחבר עד חמישה רוכבים (לעומת שניים בעבר), יעשו את מערכת התקשורת הזו לאטרקטיבית יותר עבור רוכבי אופניים מכל הסוגים.

חברת Cardo Systems, Inc. נוסדה ב-2003 והייתה בין החברות הראשונות שפיתחו אזניות אישיות ומתאמי Bluetooth למערכות תקשורת המיועדות לרוכבי אופנועים. למרבה הגאווה, קרדו היא חברה ישראלית המוכרת את מוצריה בלמעלה מ-60 מדינות בעולם.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully