וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים מסוגלים לייצר רכב פנאי תחרותי?

חברת MG ערוכה לחדור לפלח הקרוסאוברים עם רכב פנאי חדש ומעוצב בעל מנוע קומפקטי לו 135 כ"ס ומחיר נגיש. למרות מוצאו, האם יש לו סיכוי להצליח באירופה?

MG, יצרנית הרכב הבריטית בבעלות SAIC הסינית תחשוף בסוף חודש הבא במסגרת תערוכת סין רכב פנאי חדש וקומפקטי: MG CS. זהו הדגם הסופי של החברה בקבוצת הפנאי (קדם לו "אייקון קונספט") כאשר היצרנית מקווה לקצור איתו הצלחה בקרב המשפחות בין השאר בזכות אבזור רב ומנועים חסכוניים.

הדגם פותח על ידי SAIC ועוצב בהשראת הקרוסאוברים הבריטיים, בראשם ריינג' רובר איווק (הסינים כך נראה עדיין מתקשים לשמור על מקוריות). לא ידועות מידותיו הרשמיות בשלב זה, מלבד אזכור שהוא יהיה פחות או יותר בגזרתו של ניסאן ג'וק או קשקאי, ויוכשר עם מרווח גחון שמתאים למעבר מדרכות ותו לא. הפלטפורמה בכל אופן שייכת לרכב הקומפקטי של המשפחה, MG5.

MG  קרוסאובר. אתר יצרן
MG קרוסאובר/אתר יצרן

לאור הערפול החלקי, גם הפרטים על מערכת ההנעה שלו חסרים, אולם כלי התקשורת בבריטניה שהשיגו גישה חלקית לשלבי התכנון של ה-CS טוענים שיעשה שימוש במנוע 1.5 ל' עם 135 כ"ס ויחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית רגילה והנעה קדמית או כפולה.

החברה תוסיף אותו לשורותיה במהלך החודשים הקרובים עם תכנית לפיה יימכר הן בסין והן באירופה במחיר זול יותר ממקביליו, בהם גם פיג'ו 2008 קרוסאובר ורכב הפנאי החדש של רנו, קאפטור. מהיבואנית דוד לובינסקי, משווקת מותגי MG בישראל נמסר במסגרת מסיבת העתונאים לקראת השנה החדשה שהקרוסאובר אולי ייעשה את דרכו לישראל.

MG  קרוסאובר. אתר יצרן
MG קרוסאובר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully