וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת ישראלית בדרך לראלי יוון

שי ארז

20.4.2013 / 8:04

צוות פוינטר עם רז הימן והלל סגל יוצא שוב לדרך והפעם הם בדרך לכיבוש ראלי יוון. בנוסף לצוות המיתולוגי, ישתתפו הפעם עוד שישה צוותים נוספים מישראל. יאסו!

ביום ראשון 21.4 יוזנק ב- NAFPAKTOSהסטייג' הראשון של ראלי יוון כשבין המתחרים יהיו גם לא פחות משבעה צוותים מישראל, שלוש מכוניות וארבעה אופנועים. ראלי יוון הוא הראשון השנה מתוך ארבעה מרוצים בסבב הבלקן-קאפ (יוון, אלבניה, בלקן ו-"24 שעות יוון"). הראלי יערך במתכונת "כוכב", כלומר יצא ויחזור מאותה נקודה לכיוונים ומסלולים שונים בכל יום.

מסלול המרוץ הוא כ- 1,650 ק"מ, כש- 1,200 ק"מ מהם יהיו מדודים ב- 11 סטייג'ים בהם יתחרו, אופנועים, טרקטורונים וכלי רכב, בנוסף לקטגוריה חביבה הנקראת אדוונצ'ר המאפשרת להשתתף ולעבור את המסלול כטיול ולא תחרות. בראלי ישתתפו כ-130 צוותים ומתחרים מ-14 מדינות ובהם כאמור גם משלחת מכובדת מישראל.

הצוות הישראלי הבכיר הוא כמובן "צוות פוינטר" הכולל את הנהג רז הימן (49) והנווט / מכונאי הלל סגל (64). לשניים זהו ראלי בינלאומי שביעי במספר כצוות ו-18, ו-13 בהתאמה בסה"כ כמתחרים. השניים עברו יחדיו כבר למעלה מ-140,000 ק"מ תחרותיים בכל העולם כולל ראלי פריז דאקר, דאקר דרום אמריקה (מקום ראשון כ"רוקיס"), "דרך המשי" (פעמיים מקום ראשון), ראלי מרוקו, טוניס, דובאי, הפרעונים ועוד ועוד. בניגוד לרוב הראליים הללו הנערכים באזורים מדבריים, ראלי יוון נערך בשטחים הררים, טרשיים ומיוערים.

לאחרונה השתתפו רז והלל בראלי הבלקן בתנאים דומים ולכן רכבם, הצוללת הצהובה, כבר מוכן מבחינת ההתאמות למסלול ותנאי הדרך. הרכב עצמו נבנה עצמאית על ידי הלל שהוא הבעלים של מוסך "ליוגב". הרכב עשוי משלדת צינורות הכולל מכלולים של מיצובישי פאג'רו ומנוע טורבו דיזל של ב.מ.וו בנפח 3 ליטר.

במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה לרגל יציאת המשלחת לראלי אמר אילן גולדשטיין מנהל פוינטר: "יש לנו שגרירים מצוינים שמביאים כבוד למדינה ונושאים בגאווה את דגל ישראל כל פעם מחדש על הפודיום דבר שזוכה להתעלמות לא מוסברת מהגופים הרשמיים במדינה" והעלה בכך פעם נוספת לסדר היום את הטענות על חוסר התמיכה והפרגון של מדינת ישראל בספורט המוטורי.

בנוסף לרז והלל יתחרה בקטגוריית המכוניות גם ניצן שקל מטלאפרמה, שמלבד היותו מתחרה ותיק מן המניין, הוא גם אחד מנותני החסות של צוות פוינטר, כמו גם UPS, גילת לווינים וקולומביה.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully