וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת סין: פורד אסקורט חוזרת

פורד מחזירה לחיים את האסקורט כתת דגם שיחזק את נוכחותה של הפוקוס בקרב המשפחות. בינתיים היא מיועדת לשוק הסיני בלבד

נכון להיום, פורד פוקוס היא המכונית הנמכרת ביותר בעולם אחרי שהדיחה את טויוטה קורולה מהפסגה. אבל, כולם זוכרים שלפניה הייתה אחת, פורד אסקורט, שהייתה פופולארית גם היא בקרב המשפחות אך גססה בשנות ה-90 עד שהפוקוס ירשה את מקומה ב-1997.

כעת, בלי הכנות מוקדמות, או אפילו קדימונים, פורד שלפה מהמזוודות "אסקורט" חדשה בתערוכת סין בגרסת טרום ייצור, והפעם היא כאן בתפקיד משני שיסייע לחברה האמריקנית לפרוח בזירה הסינית המבוקשת.

לדברי פורד, האסקוט תתייצב לצידה של הפוקוס ותציע למשפחות מכונית משפחתית שימושית במחיר נגיש, מול מתחרות מתת קטגוריות (סגמנט C) דוגמת סקודה רפיד, יונדאי i25 ודומותיהן. בהחלט ייתכן, שבאירופה או במקומות נפרדים מסין הכותר הרשמי תחתיו תמכר יהיה "פוקוס קלאסיק", ולאו דווקא ישמור אמונים לאסקורט הקשישה.

מחד, פורד לא רוצה לערער את מעמדה של הפוקוס. ועם זאת, היא פועלת לפתות קליינטים שאין להם את האמצעים הכלכליים לרכוש אותה, ולכן העניקה לאסקורט הופעה חיצונית מוצלבת, עם קווים שמזכירים אפילו את המונדאו החדשה, הפיאסטה וכן תחבה במרכז את גריל ה-"אסטון מרטין" הספורטיבי.

מה שלא ברור כרגע הן המידות הרשמיות, או המנועים שיכנסו לחרטום של האסקורט לעיל. פורד טוענת שהיא קצת יותר ארוכה מהפוקוס סדאן (תא מטען גדול יותר), אך סביר שחלל הפנים יהיה דומה. גם מבחינת יחידות הינע, מותר להמר כי בשלב ראשון תעדרנה ממנה חטיבות האקובוסט המתקדמות בשל עלותן הגבוהה. במקום זאת, תהיינה יחידות אטמוספריות בסיסיות מחוברות לתיבות הילוכים ידניות ואוטמטיות.

חשוב להדגיש כי פורד מדברת עליה רק בהקשר של השוק הסיני, מה שככל הנראה שולל (כרגע) הופעה באירופה. חבל, היינו רוצים אולי לשמוע את השם "אסקורט קוסוורת'" פעם נוספת.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully