וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אודי תייצר מתחרה לריינג' רובר

חטיבת היוקרה של פולקסווגן תעמיד בשורותיה רכב פנאי חדש ובכיר מעל ה-Q7, המישיר מבט אל בנטלי ולמבורגיני מתוך הקונצרן ויתחרה בריינג' רובר החדש

וולפגנג דורהיימר, ראש מחלקת הפיתוח של אודי, ציין במסגרת תערוכת סין כי לו שום בעיות עם תחרות פנימית בקרב חטיבות פולקסווגן, המונה היום מעל עשרה מותגים שונים. "אני דווקא חושב שזה מצוין ובריא. אם הרכב איכותי - אדרבא, שייתן פייט לאחים ולאחיות".

את הדברים האלה אמר, לאחר שנשאל על ידי כלי התקשורת בבריטניה אודות רכב פרמיום חדיש ומתקדם שיתברג מעל ה-Q7, כיום רכב הפנאי המפואר והיקר ביותר של המותג הגרמני. לאודי, כך מתברר, יש תכניות באופק והזדמנויות חדשות להשיק קרוסאובר מתקדם - Q8, שאמור לתת מענה לריינג' רובר המצטיין, אבל גם לקרוסאובר השנוי במחלוקת והכעור משהו של בנטלי, ה-EXP9, וייתכן שגם מול למבורגיני אורוס.

"האם אנחנו מסוגלים לייצר רכב פנאי גדול יותר מה-Q7? וודאי שכן. בנטלי הוכיחה שיש מקום לדגם כזה, כך שלא איכפת לי לבדוק עד כמה הוא איכותי עם רכב משלנו". עוד אומר דורהיימר כי הוא מקווה שבנטלי תתן אור ירוק למכונית, מאחר וזה יתן לגיטימציה לאודי ל-Q8. "בנטלי תעשה מה שהיא חושבת לנכון. אבל גם למבורגיני מקבלת תמיכה לייצר את האורוס, במיוחד ממני כך שקניבלזציה זה לא משהו שאני חושש ממנו".

למבוריגיני אורוס מצידו, עדיין שרוי בשלבי הכנה אך לא ידוע מתי יגיע לכבישים אם בכלל. החברה האיטלקית חשפה את האורוס בדיוק לפני שנה בתערוכה הסינית ללא תחזיות קונקרטיות להשקתו. במעמד הבכורה, צויד רכב הפנאי הענקי (5 מטרים) במנוע בנזין היברידי בעל תפוקה של 600 כ"ס. לערכת החברה, ניתן יהיה למכור אותו בכ-3,000 עותקים בשנה. המחיר? סביבות 200 אלף יורו (מיליון שקלים לפני מס).

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully