וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד לובינסקי תמשיך לשווק את מותג MG

יבואנית פיג'ו-סיטרואן חתמה בסין על חוזה חדש מול SAIC המבטיח לה ייבוא כלי הרכב של MG לישראל בחמש השנים הקרובות. דורי מנור: "העתיד המוטורי נמצא בסין"

חברת הבת של דוד לובינסקי, SAIC וקאר-איסט, תמשיך לייבא ארצה את מותג MG הסיני בחמש השנים הקרובות מתוקף הסכם הארכה שנחתם לאחרונה במסגרת תערוכת שנחאי במעמד בכירי החברות. השתיים משתפות פעולה כ-4 שנים במהלכן שיווקה קאר איסט בישראל את המשפחתית הגדולה MG550, המשפחתית MG350 ובקרוב תחל למכור גם את ה-MG3, מכונית הסופר מיני שנחשפה לאחרונה ונמצאת בדרכה אלינו.

דורי מנור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "זו כבר עובדה מוגמרת שהעתיד המוטורי נמצא בסין. תעשיית הענק הסינית רכשה טכנולוגיות מערביות מהמתקדמות בענף הרכב ומדביקה למעשה את הסטנדרטים האירופאים. בקרוב נראה יותר ויותר מכוניות תוצרת סין על כבישי ישראל ובמדינות אירופה. אנחנו גאים להיות הנציגים של SAIC בישראל, ולהיות היבואן השלישי בגודלו בשיווק רכבי המותג. אנו מצפים להגדיל את נתח השוק בהתמדה בשנים הקרובות".

MG נמצאת בעיצומה של תקופת שיקום, ובסיוע האסטרטגיה הכלכלית של SAIC, מקווה להרחיב את שורותיה בשנים הקרובות. בתערוכת סין, הציג המותג הבריטי קונספט לרכב פנאי חדש וכן ישנן הכנות היקפיות למכונית המנהלים הבכירה תחת הכותר MG950.

עוד הרבה על MG בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully