וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב ישים סוף לקומבינות ברכבת?

1.5.2013 / 7:50

הנהלת הרכבת תמחשב את סידורי העבודה של נהגי הרכבות. מנכ"ל הרכבת: "סידורי העבודה הנוכחיים משקפים נורמות פסולות ובזבזניות"

האם מחשב ימנע את הקומבינות ברכבת ישראל? הנהלת הרכבת מודיעה על מעבר לסידורי עבודה ממוחשבים לנהגי הרכבות בישראל, משיטה ידנית שנוהלה עד כה. מהודעת רכבת ישראל עולה כי השיטה הידנית אפשרה למנהלי המשמרות ליצור חלוקה לא הוגנת בין נהגי הרכבות, כך שהמקורבים אליהם זכו למשמרות נוחות ורווחיות יותר, אשר יצרו פערי שכר עצומים מנהגים אחרים, אשר זכו גם למשמרות נוחות פחות לעבודה.

"המערכת הממוחשבת נועדה לייעל ולשפר את תהליך שיבוץ העובדים התפעוליים ואת הפיקוח והבקרה הנדרשים. המערכת תיישם קריטריונים לחלוקה עבודה שוויונית וכושר ההשתכרות" כך מציינים ברכבת ומוסיפים כי עד כה, נהנו נהגים רבים ברכבת ממוצע של פחות מ-4 שעות עבודה, כשממוצע שעות העבודה למשמרת (נהיגה ושהייה) עמד על כ-7 שעות בלבד. כלומר, כל נהג קיבל שעה וחצי השלמה יומית, על עבודה שכלל לא ביצע.

"סידורי העבודה הנוכחיים משקפים נורמות פסולות ובזבזניות. כסף ציבורי אינו כסף זול וצריך לנהוג בו ברגישות" מציין מנכ"ל הרכבת". בהודעתה, קוראת הנהלת הרכבת גם לוועד העובדים ולהסתדרות לשתף פעולה עם ההסדר החדש, כדי ליצור תנאי העסקה שוויוניים עבור כל הנהגים והפקחים. ועד עובדי הרכת טרם אמר את דברו בנושא.

עוד על רכבת ישראל בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully