וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פורשה 911 החדשה נחשפת

לרגל 40 שנותיה מציגה פורשה גרסה חדשה ל-911 טורבו המיתולוגית. העיצוב הקלאסי מבטיח ביצועים דמיוניים שיקרבו אותה ל-320 קמ"ש מרביים. בכורה רשמית בפרנקפורט

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

השנה הזו חוגגת פורשה 40 שנים לצאת ה-911 טורבו הראשונה. אז כדי לציין את המאורע החגיגי, עושה היצרנית משטוטגרט את המצופה ממותג מפואר ומפיקה מהדורה חדשה ומתקדמת למכונית הספורט המפורסמת ביותר בעולם כשבליבה צרור חידושים טכנולוגיים.

בישבנה של ה-911 טורבו שוכן מנוע בוקסר ששה צילינדרים מסורתי בנפח 3.8 ל' מתוגבר שני מגדשי טורבו בגאומטריה משתנה, בעל הספק מרבי של 520 כ"ס או 560 כ"ס - תוספת של כ-30 כ"ס על פני הדור החמישי. המומנט הרשמי טרם פורסם, אם כי נוכח הגרסה הקודמת לה היו 71.4 קג"מ בקנה סביר שהתוספת תעמיד נתון הקרוב ל-75 קג"מ לפחות.

לצד צמיחה קלה במימדיה, (בסיס גלגלים ב-10 ס"מ) ועוד כמה מילימטרים במפשק הסרנים, ה-911 טורבו החדשה גם קלה מאוד לאור שימוש בריכיבי אלומיניום. על משקל של 1.5 טון, היא תאיץ בסיועה של תיבת 7 מהירויות כפולת מצמדים ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות וב-2.9 שניות בטורבו S ועד 317 קמ?"ש מרביים. כל המכוניות מצוידות בהנעה כפולה, אם כי בקרת היגוי אחורי משולבת במערכת 'דינאמיק דרייב', תאפשר שליטה הדוקה יותר על מאפייניה של המכונית תחת נהיגה תחרותית.

מבחינה קוסמטית לא תשגו כמובן בזהות הדור השישי. גם ב-2014 מגיעה ה-911 בתבנית כמעט זהה לכל דגמי הסדרה הספורטיבית ומאמצת את קו האופנה האחרון, לרבות הצרת בתי התאורה מאחור, נורות LED קבועות וחישוקי סגסוגת קלים וחדשים.

באיזור המחייה ישנם יותר חידושים מרעננים. פורשה שינתה חלק גדול מהמערכת המרכזית, המושבים והדיפונים וערכת הבידור הראשית. השנה, תצויד ה-911 טורבו במושבי ספורט עם 18 זכרונות בתפירת עור שחור-אדום, מערכת סראונד היקפית של BOSE, בקרת שיוט עם רדאר, מצלמות ראייה ועוד.

פורשה תבקש בתמורה ל-911 החדשה כ-120 עד 140 אלף יורו (עד 700 אלף שקלים) לאחר שתערוך בכורה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב. לישראל, תגיע מעט מאוחר יותר.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully