וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתנור: רכב פנאי לאלפא רומיאו

אלפא רומיאו תייצר בקרוב קרוסאובר חדש המבוסס על ג'ולייטה בסיועה של חטיבת ג'יפ האמריקנית. המנועים יגיעו מפיאט, ההנעה כפולה או קדמית

קרוסאובר איטלקי בניחוח אמריקני. אלפא רומיאו מאשרת סופית כי תייצר רכב פנאי חדש על פלטפורמת הקומפקטית ג'ו'לייטה בשנה הבאה. המכונית תצויד במנועי מולטי אייר של פיאט בחיבור אל הנעה כפולה או קדמית ותצא לכבישים לקראת תחילת 2015.

הקרוסאובר של אלפא רומיאו ישאל מרבית מרכיביו מג'יפ צ'ירוקי החדש, להבדיל יכולת השטח והקשיחות של המהדורה האמריקנית. שניהם מבוססים כאמור על פלטפורמת הג'ולייטה, אך אלפא תפנה לשכבה שונה באוכלוסייה החפצה בקרוסאובר רך, מפואר ובעל תכונות ניהוג עדיפות בהרבה על הכביש הסלול.

אלפא רומיאו קאמל קונספט (2003). אתר יצרן
אלפא רומיאו קאמל קונספט/אתר יצרן

הרעיון לרכב הפנאי של אלפא רומיאו גובש בתחילת 2002 על תבנית של פיאט ששימשה את אלפא 159, בררה וספיידר. רכב הראווה שהופק לצורך ההדגמה בתערוכת ז'נבה 2003 הוא הקאמל קונספט (בתמונה), שעוצב בדמותה של אלפא רומיאו GT, אך התהדר במידות מכווצות ומרווח גחון של כ-18 ס"מ.

בכיר אלפא רומיאו בבריטניה סיפר לאחרונה בראיון ל'טלגרף' הבריטי כי על אף הקרבה בין המותגים האמריקנים של קרייזלר לחטיבות הליבה של פיאט, הקרוסאובר האיטלקי יהיה "100 אחוז אלפא רומיאו", כך שהחשש מזהות לא ברורה לא יבריח את הלקוחות המסורתיים של אלפא.

הקרוסאובר יסייע לאלפא רומיאו להתברג בשוק האמריקני נוכח העידרותה ממנו קרוב ל-20 שנים. יו"ר הקונצרן סרגיו מרקיונה מקווה שיחד עם מכונית הספורט אלפא 4C, ג'ולייטה ומיטו וכן הספיידר החדשה שחוזרת לחיים, תהיה לו הזדמנות להשיב את אלפא לימים זוהרים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully