וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אודי A3 ספורטבק החדשה

גרסתה השימושית של אודי A3 נחתה בארץ עם מנועי 1.4 ו-1.8 ל', תיבת הילוכים כפולת מצמדים וחבילות אבזור נרחבות. החל מ-167 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורוס, יבואנית מותג היוקרה אודי לישראל, מרחיבה את משפחת ה-A3 עם הגעתה של מהדורת הספורטבק השימושית לארץ. מרכב החמש דלתות שצורף לסדרה לפני כמה שנים ישווק עם צמד מנועי בנזין, שתי רמות מפרט ותיבת הילוכים כפולת מצמדים.

הספורטבק תוצע בישראל עם שני מנועי בנזין: 1.4 ל' או 1.8 ל', בחיבור אל תיבת הילוכים אס טרוניק עם שבעה יחסי העברה. המנוע הבסיסי מחלץ מ-1,400 סמ"ק תפוקה מרבית של 122 כ"ס ו-20 קג"מ מ-1,400 סל"ד. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות וצריכת הדלק המשולבת שלה (יצרן) עומדת על כ-19 ק"מ לליטר.

המהדורה הבכירה של הספורטבק, בשלב זה, מאכלסת מנוע 1.8 ל' TFSI המפיק 180 כ"ס (160 כ"ס בגרסה היוצאת) ו-25.5 קג"מ מטווח של 1,700 סל"ד. התאוצה הרשמית ל-100 קמ"ש אורכת 7.3 שניות והמהירות המרבית היא 232 קמ"ש. מנוע זה, לוגם ליטר בנזין בכל 17 ק"מ על פי נתוני היצרן.

כמו כל דגמי היצרן הגרמני שנחשפו לאחרונה, גם הספורטבק נשענת על פלטפורמת ה-MQB המודולארית המשרתת את כלל החטיבות. היא ארוכה יותר ב-8 ס"מ מגרסת ה-3 דלתות עם 4.31 מ', רחבה ממנה בסנטימטר, ובסיס הגלגלים צמח ל-2.63 מ' (תוספת של 6 ס"מ). נפח תא המטען נע בין 380 ל' ל-1,220 ל' בקיפול השורה השנייה.

שתי חבילות האבזור של הספורטבק הן 'אטרקשן' ו'שארפ'. ברמת הבסיס, כולל התפריט בקרת בידור עם 8 רמקולים ובלוטות' מובנה, בקרת אקלים דיגיטאלית מפוצלת, חישוקי 16 אינטש ועוד. ברמת הגימור הגבוהה, מתווספים מושבי ספורט, חישוקים גדולים יותר, נורות LED משולבי פנסי בי קסנון, גג שמש פנורמי ודיפוני אלומיניום שונים. באגף הבטיחות, מלבד הבקרות הסטנדרטיות, ניתן להצטייד במנגנון פיקוח על שטחים מתים, מערכת התראה על סטייה מנתיב ועוד.

המחירים יחלו ב-167 אלף שקלים, ועד 187 אלף שקלים לדגמי ה-1.8 ל' ברמת אבזור בסיסית.

מנהל חטיבת Audi ניב אורון: "לאחר יותר משנה של המתנה לגרסת הספורטבק אנו שמחים להשיקה סוף כל סוף בישראל. ידוע לכל שהלקוח הישראלי מחבב את תצורת החמש דלתות והיתרונות שלה ואנו שמחים לומר שה- A3 SB מספקת זאת ואף יותר מכך. תחת תג מחיר תחרותי ואטרקטיבי בהשוואה למתחרותיה מציעה ה- A3 SB מרחב פנימי משופר, תצרוכת דלק הנמוכה בקטגוריה ותא נוסעים בסטנדרט אחר".


עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully