וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שברולט קמארו SS בשירות החוק

אחרי שהצטיידה בלמבורגיני למרדפים במהירות גבוהה, משטרת דובאי מגייסת שברולט קמארו SS לסיורים בכבישים בינעירוניים קצרים. עם 426 כ"ס, מוטב לעבריין לחשוב פעמיים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

כבישי דובאי הפתוחים והמהירים עמוסים במכוניות ספורט קיצונית. שמות כמו למבורגיני, פרארי, בנטלי ואסטון מרטין נפוצים באמירויות כמו שיונדאי ופורד ממלאות עד קצה את נתיבי איילון בישראל. אז מה עושים כדי להלחם ב"טייסי" הכביש? מנחיתים שברולט קמארו SS, זה מה.

לקמארו מנוע 6.2 ל' V8 בתפוקה מרבית של 426 כ"ס ו-57 קג"מ. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ומהירותה המרבית היא 250 קמ"ש. צריכת דלק? לא חשוב.

אגף התנועה של דובאי יעשה בה שימוש תכוף יותר מהניידות של למבורגיני שהצטרפו לאחרונה לסיור, מאחר והמשטרה מנסה לאכוף את חוקי התנועה בכבישים עירוניים ובכבישים ביניערוניים קצרי טווח המחברים בין כמה איזורים.

על אף העושר המוטורי בדובאי, מהירות מופרזת מטופלת באזורים אלה בזריזות ונחישות, ועל ידי אכיפה משולבת של מצלמות נייחות וניידות. רף המהירות המותר בשטח עירוני נע בין 40 ל-80 קמ"ש, 25 קמ"ש באיזורי חניה שגובלים בכביש, והמהירות החוקית המותרת בכביש מהיר היא עד 120 קמ"ש בלבד. מנגד, אסור כמובן לרדת ממהירות של 60 קמ"ש אחרת חוטפים דו"ח על הפרעה מסוכנת לתנועה.

סאיד אל גאדי, מנהל GM במפרץ, מסר את המפתחות לראש אגף התנועה בדובאי קאמיר מאטר אל מאזימה, ובירך על ההחלטה. "הקמארו היא מכונית מפורסמת בכל העולם. זו בחירה אידאלית למשטרת דובאי. אנו גאים שהגבנו ראשונים לבקשה של המשטרה לניידות ספורט להן ביצועים גבוהים מאוד".

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully