וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונתה את רשויות המכס במיליונים ונשלחה למעצר בית

תושבת הרצליה נשלחה למעצר בית בגין חשד שהונתה את רשויות המכס בייבוא כלי רכב שונים לישראל. בן זוגה, שותפה לעסק גם הוא נעצר לא מכבר

אסנת אשל (59) מהרצליה חשודה בהגשת מסמכים כוזבים והונאת רשויות המכס. זאת בעקבות חקירה שניהל משרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים נגדה, לאחר שהתגלו ממצאים הקושרים אותה לייבוא כלי רכב שונים תוך התחמקות מתשלום מס מקומי.

על פי רשויות המכס של אשדוד וירושלים, ניסתה החשודה יחד עם בן זוגה, מורן יוסף שנעצר כבר בשל עבירות אלה ב-24 באפריל, להטעות את המכס באמצעות חברה הכח המניע שנמצאת בבעלות השניים. "מדובר, כך לפי הבקשה, בעשרות מקרים של בקשות לשחרור כלי רכב שונים, שלפי הראיות קושרות את החשודה להגשת חשבונות ספק כוזבים ולהשתמט מתשלום מס אמת הנאמד במיליוני שקלים", כך מציינים בחקירות מכס ירושלים.

על פי רשות המיסים בישראל, סעיפי האישום כוללים בין היתר "התכנסות לשם ביצוע הברחות", סעיף 211 (א) (1) לפקודת המכס - "המבריח טובין", חוק מע"מ, חוק איסור הלבנת הון ועבירות בחוק העונשין.

בשל חשדות, נשלחה ביום שני החשודה על ידי בית המשפט השלום בירושלים למעצר בית עד מחר (חמישי). תנאי השחרור בערבות מחייבים הפקדה של 100 אלף שקלים, הפקדת הדרכון, עיכוב יציאה מן הארץ ל-120 יום והמנעות מיצירת קשר עם שותפה לעסק.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully