וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: אודי קבריולה של הנסיכה דיאנה

בית מכירות בריטי יציע במכירה פומבית אודי קוואטרו קונברטיבל מ-1994 שהייתה בבעלות המלוכה הבריטית ושימשה את הנסיכה דיאנה המנוחה. המחיר, החל מ-20 אלף לירות שטרלינג

רוצים לרכוש פיסת היסטוריה על גלגלים? אודי קוואטרו קונברטיבל מ-1994 עם מנוע 2.5 ל' TDI שהייתה שייכת לנסיכה דיאנה מגיעה בקרוב למכירה פומבית שתערך ב-29 ביוני במלון סט. פול בלונדון. המכונית הפתוחה והמפוארת תפקדה כרכב משפחתי ותועדה מספר פעמים עם הנסיך הארי וויליאם הצעירים בנסיעות משותפות עם הנסיכה מווילס.

כריס רוטלדג', מנהל בית המכירות של COYS, טוען שהתקבלו בעבר בקשות לרכוש את המכונית - בפרט מאמריקה, אך אלה נענו בסירוב עד עתה. "מובן שהייתה התעניינות גדולה, מכל העולם, אבל עד עתה לא פרסמנו מידע הנוגע למכירה רשמית של האודי הזו".

אודי קוואטרו קונברטיבל 1994 (הנסיכה דיאנה). אתר יצרן
הנסיכה דיאנה ובניה בנסיעה באודי קונברטיבל/אתר יצרן

המכונית, כך עולה מפרסומים שונים בבריטניה, הינה במצב תצוגה: מנוע ה-2.5 ל' טורבו דיזל בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית, מפיק 150 כ"ס, 31 קג"מ והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9 שניות ועד 210 קמ"ש מרביים. בדף הנתונים הרשמי של החברה מצוין כי הדגם שמור מאוד, וצבר עד כה 21 אלף מיילים על הקילומטראז', שהם כ-33 אלף קילומטרים.

אחרי הנסיכה דיאנה, עבר הרכב לשני בעלים נוספים - אספני רכב אדוקים שהקפידו לשמור את המכונית חדשה ולנסוע בה מעט ככל שניתן. "למרות שהיא סופרת כמעט 20 שנה מאחריה, היא באמת במצב מעולה. אני שמחים מאוד שהיא אתנו ונקווה שבעל הבית הבא יידע להעריך את המכונית שברשותו", מוסיף רוטלדג'.

כשהמכונית הייתה חדשה ב-1993, מחירה עמד על 30 אלף דולרים, ואילו היום מעריכים שהיא תוכל ללקט הצעות בגזרת ה-20 אלף לירות שטרלינג, כלומר בסביבות 120 אלף שקלים לפני מס. מכונית דומה, ללא הייחוס המלכותי, נאמדת בשוק המשומשות הבריטי בכ-3,000 לירות שטרלינג לכל היותר (כמעט 17 אלף שקלים לפני מס).

לאחרונה נמכרה גם בנטלי טורבו של בית המלוכה, אולם גרסה זו מ-1991 נקטפה ב-13 אלף לירות שטלרינג בלבד. לשם השוואה, מחירה המקורי ב-1990 עמד על 160 אלף לירות שטרלינג, כ-880 אלף שקלים לפני מס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully