וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה קאיימן החדשה בישראל

פורשה קאיימן החדשה נחתה בישראל על שתי גרסאותיה ועם שני מנועי בנזין, בהספקים שינועו בין 275 ל-314 כ"ס. המחירים, החל מ-540 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

חברת מ.ס.י. מקבוצת מכשירי תנועה, החלה בשיווק פורשה קאיימן 2013 בישראל. מכונית הספורט משטוטגרט תשווק בגרסתה הרגילה ובגרסת ה-S הבכירה, ותחל להמכר באולמות המרכזיים בפתח תקווה ובהרצליה החל מיום שישי הקרוב.

המכונית הוצגה לראשונה במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס האחרונה בדצמבר כמתיחת פנים, אולם הוכרזה כדור שני באופן רשמי ותתייצב ליד כל המשפחה החדשה של פורשה לרבות ה-911 טורבו שנחשפה ממש לפני ימים אחדים. הקאיימן מתהדרת במידות מעט יותר גדולות מהדגם הראשון ובמיוחד בבסיס הגלגלים שצמח כעת ל-2.47 מ', אך קלה ממנה ב-40 קילוגרמים לערך.

המנוע המרכזי של הקאיימן בגרסת הבסיס הוא ה-2.7 ל' בוקסר המסורתי עם תפוקה מרבית של 275 כ"ס, ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות. גרסת ה-S, לה מנוע 3.4 ל' עם 314 כ"ס, תעשה זאת ב-4.4 שניות. המנועים מחוברים בארץ לתיבת הילוכים PDK כפולת מצמדים, אך קיימת אופציה לתיבה ידנית ששה הילוכים. פורשה טוענת לצריכת דלק ממוצעת של כ-12 ק"מ לליטר.

החזות הקלאסית של הקאיימן נשמרת מהדור הקודם, אך כוללת עתה את בתי התאורה הגדולים, זגוגית אחורית בעיצוב חדש, נורות LED, חישוקי 19 או 20 אינטש ועוד מספר תוספות קטנות. תא הנוסעים המפואר, עמוס בבקרות בידור וכמובן במנגנון ה-PASM, ראשי תיבות ל-Porsche Active Suspension Management לשליטה על אופי המתלים.

מחירה של הקאיימן בישראל יחל ב-540 אלף שקלים, כך מסרה היבואנית לישראל.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully