וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק ספורט מוטורי חדש בבית שאן

הפארק שהוקם בעלות של 10 מיליון שקלים על ידי איש העסקים רני צים משתרע על 10 דונם, וכולל מסלול רכיבת שטח ואטרקציות לכל המשפחה. מחיר כניסה, החל מ-35 שקלים

פארק ספורט מוטורי חדש ייחנך בקרוב בעיר בית שאן בעלות של 10 מיליון שקלים. על הקמתו חתומים איש העסקים רני צים המתמחה בהקמת מרכזים מסחריים באיזורי הפריפרייה ואיתי דור - ממפיקי אירועי המוטוקרוס הראשונים בארץ. המתחם הינו ראשון מסוגו בישראל, והוא רווי מסלולי רכיבת מוטוקרוס, סופרקרוס, מסלולי אופניים ועוד. בשלב זה, אינו מיועד למכוניות.

"כחברה הפעילה באזורי הפריפריה חשבנו איך נוכל לא רק להוביל את נושא הקניות אלא איך נעשיר במקביל את נושא הבילוי כחלק מחזון הקבוצה לקדם את הפריפריה. כך נולד רעיון הפארק המוטורי שיהפוך למוקד משיכה ארצי לבית שאן עם מתחם שטרם קיים כדוגמתו בארץ ויהיה מוקד משיכה לבילוי ופנאי עבור עולם האקסטרים וכל מי שחפץ לחוות את החוויה גם כמתחרה וגם כצופה במקום מסודר שנבנה במיוחד למטרה זו", כך רני צים, בעלי "צים אחזקות".

הפארק המוטורי בבית שאן נבנה על שטח של 10 דונם בסמוך לכביש 90 וכביש 71. במתחם תהיינה טריבונות צפייה המותאמות ל-1,200 איש, והוא מכיל בתוכו גם חנויות עם ציוד רכיבה לאופנועים. זאת ועוד, יציע הדרכות רכיבה למתחילים, מבחני שליטה, יהיה פתוח לימי גיבוש לחברות, ויספק מופעי ראווה שונים (טרקטורונים, קפיצות ועוד).

"לראשונה אנו מגשימים את החזון של חובבי מרוצים ואקסטרים ברחבי הארץ ומקימים את הפארק המוטורי הראשון בישראל, זאת לאחר שנים של ציפייה ופעילות למען פיתוח התחום. תחרויות מרוצים הינן פופולאריות ברחבי העולם וידועות כאטרקציה אשר סוחפת קהל אוהדים רב", מוסיף איתי דור.

תאורה של המארגנים תדאג להפעלת הפארק גם באירועים תחת החשכה, והוא יהיה פתוח לקהל מידי יום למעט ימי א'. עלות הכניסה תעמוד על 35 שקלים לילד עד גיל 12 ועד 50 שקלים למבוגר. אירוע הפתיחה הרשמי, ייערך ביום שבת ה-18 במאי בשעה 12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully