וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פיג'ו 308 החדשה

פיג'ו חושפת את ה-308 החדשה באופן חלקי, ומבשרת על פלטפורמה חדשה עם עיצוב ספורטיבי ועליית מדרגה באיכות החומרים. בישראל בתחילת 2014

פיג'ו מפרסמת תמונות ומפרטים ראשונים אודות הדור החדש של ה-308 הקומפקטית, המכונית המשפחתית שתתחרה בסגמנט C מול פורד פוקוס, יונדאי i30, קיה סיד ופולקסווגן גולף בין היתר. הצרפתייה החדשה תוכננה מהיסוד אחרי חמש שנות שירות של הדור היוצא, כאשר הקונצרן מבטיח שיפור טכנולוגי בכל ההיבטים.

ה-308 ממשיכה את הקו העיצובי של ה-208 ולובשת בתי תאורה חדשים מאחור ומלפנים, פגושים ספורטייבים יותר, חישוקים חדשים וקימוטים קלים בדפנות. הפרופיל, כך אומרים מתכנניה, נבנה בהשראת פיג'ו אוניקס קונספט - מכונית העל המרהיבה מאשתקד, עם שילוב של אלמנטים קלים גם מה-508.

הפלטפורמה, EMP2, הינה מודולארית ומאפשרת לחברה לבצע מכלול שינויים חשובים וכן תבסס את הדורות החדשים של ה-C4 והפיקאסו. ה-308 החדשה תהיה קלה יותר מקודמתה בכ-140 קילוגרמים לפחות, ובמידותיה תהיה קטנה אך במעט: האורך הוא 4.25 מ', רוחבה כ-1.8 מ' והגובה כ-1.46 מ'. בסיס הגלגלים הוו כ-2.6 מ' לערך, ותא המטען יהיה מהגדולים והמרווחים בקבוצה זו- 470 ל' ללא קיפול המושבים.

יחידות הכוח של ה-308 נותרו בגדר סימן שאלה בשלב זה, אם כי סביר שכל מנועי ה-THP המסורתיים של ב.מ.וו יאכלסו את החזית לצד מנועי דיזל מסדרות ה-HDI להן צריכת דלק נמוכה מאוד ופליטת CO2 מרשימה. גם על תיבות ההילוכים, אין עדיין מידע רשמי.

תא הנוסעים של ה-308, כפי שצויין, מציג עלייה ושיפור ברמת הבידוד, החומרים והמפרט הנלווה. פיג'ו התקינה במרכז הבקרה צג מרכזי בקוטר 10 אינטש השולט על מגוון התפריטים של מערכת הבידור והמידע, עם שליטה מגלגל ההגה.

פיג'ו תחשוף את המכונית במלואה במסגרת תערוכת פרנקפורט שתערך בתחילת ספטמבר. לישראל היא תגיע בתחילת 2014, כך מסרה היבואנית דוד לובינסקי.

עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

פיג'ו 308. אתר יצרן
פיג'ו 308/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully