וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופל אסטרה סדאן עם 180 כ"ס

יבואנית אופל החלה בשיווקה של האסטרה "ברלינה" סדאן עם מנוע 1.6 ל' טורבו 180 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית. החל מ-140 אלף שקלים

יבואנית אופל לישראל קבוצת שלמה החלה לשווק בימים אלה של חודש מאי, גרסה חזקה יותר לסדרת הסדאן של האסטרה, "ברלינה", עם מנוע 1.6 ל' טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית ששה הילוכים. עד כה, נמכרה בישראל רק גרסתה הבסיסית עם 140 כ"ס שכוונה בעיקר לציי רכב.

כאמור, לאסטרה סדאן החדשה מנוע בנזין 1.6 ל' טורבו (משותף לגרסאות GTC באירופה) המפיק 180 כ"ס ב-5,000 סל"ד -23.1 קג"מ החל מ-2,200 ועד 5,400 סל"ד. החיבור הוא אל תיבת הילוכים אוטומטית לה שש מהירויות, וזו תאיץ הברלינה החדשה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות ועד 213 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת, תעמוד על כ-13 ק"מ לליטר.

בצד האבזור, האסטרה ברלינה תגיע כעת כסטנדרט עם חישוקי סגסוגת קלים וגג-שמש. היא מצוידת גם במערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, בלו-טות', בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט ועוד.

אילן טל, מנכ"ל משותף באופל ישראל: "ההצלחה של מהלך ההשקה של הברלינה באה לידי ביטוי בכך שבשליש הראשון של שנת 2013 נמכרו כ- 1,500 רכבים. הדגם החדש מציב רף נוסף בסטנדרטים הגבוהים שאופל מביאה לשוק הרכב בארץ. המנוע 1.6 טורבו נחשב למנוע הכי חזק בקטגוריות המשפחתיות, הרכב מאובזר ברמה הגבוהה ביותר ואם נוסיף לכך את מידות הרכב נראה כי הברלינה 1.6 למעשה משיקה גם לקטגוריה של רכבי מנהלים".

השוואתי: אופל אסטרה ברלינה מול פולקסווגן ג'טה
עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully