וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח עבודה: פולקסווגן אמארוק פאוור

פולקסווגן אמארוק מקבל בתערוכת אוסטריה גרסה עוצמתית עם 272 כ"ס, קיט קוסמטי אגרסיבי ופתרונות הובלה שימושיים. וישנן עוד כמה הפתעות

הקולקציה הענקית והמגוונת שפולקסווגן, אודי, סיאט וסקודה הציגו ביחד בתערוכת המכוניות הספורטיביות באוסטריה, קצת הדחיקה את העובדה שלקונצרן הגרמני יש בארסנל גם טנדר קשוח, פרקטי וחדש בשם אמארוק, עליו נהגנו בפעם הראשונה אשתקד. אולם, נוכח החגיגות המוטוריות גם הוא מצטרף לחבורה התוססת ומציג קונספט מהפכני עם הרבה חידושים מרתקים.

מייד נגיע לערכת האיפור המכובדת הזו, אבל קודם צריך לדון בטכנולוגיה של האמארוק קונספט, שכן זו אינה שגרתית כמובן. תחת מכסה המנוע שלו שוכנת יחידת טורבו-דיזל TDI בנפח 3.0 ל' V6, המפיקה 272 כ"ס ו-61 קג"מ. נתונים כאלה, מאפשרים לו לסגור 100 קמ"ש בפחות מ-8 שניות ולהתייצב עם יכולת גרירה בלתי מבוטלת.

לא פחות מרשימה היא תיבת ההילוכים והכיול הכללי לטיפול בשיבושים ועומסים. פולקסווגן התאימה לאמארוק את תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית בחיבור להנעה כפולה קבועה "4 מושן", על כיול מתלים חצי ספורטיבי באופיו - כך שזה יכול להתנהל גם בכביש וגם בשטח במיומנות גבוהה מאוד.

מבחינה חיצונית, האמארוק פאוור קונספט מדגיש בודי תפוח וקרבי, עם קשתות גלגלים גדולות יותר שתוכלנה לאלכס את חישוקי ה-22 אינטש וצמיגים רחבים ודביקים. עוד בחזית, פגוש שונה, בתי תאורה עם יחידות בי-קסנון ומהעבר השני שלו, דפיוזר עשוי סיבי פחמן ושני מפלטים.

בקבינה המרשימה, תפירות משולבות של אדום וגוון כסוף על ריפודי עור. במרכז המערכת מותקן צג 8 אינטש לשליטה על כל הבקרות, מושבי ספורט חובקים ליושבים ומערכת שמע עם סאב וופר 500 וואט.

פולקסווגן לא אשרה אם תייצר את האמארוק קונספט, אפילו ביחידות מעטות. מצד שני, היא הגבירה לאחרונה את התפוקה במפעל הייצור כדי לעמוד בביקוש, כך שבהחלט ייתכן שכמה יחידות כאלה תגענה לכבישים בשלב כזה או אחר. האמארוק הסטנדרטי יגיע ממש בקרוב לישראל.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully