וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פאסאט מקבלת מנוע קומפקטי וחסכוני

פולקסווגן משילה את מנוע ה-1.8 ל' בפאסאט ומתקינה במקומו מנוע 1.4 ל' TSI עם 160 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רובוטית. ומתי יגיע לישראל?

במסגרת השקת מהדורת ה-R ליין הספורטיבית לקישוט דגמי החברה, פרסמה פולקסווגן כי תחליף את מנוע ה-1.8 ל' טורבו הנוכחי של המשפחתית הגדולה פאסאט, ובמקומו תאכלס מנוע 1.4 ל' קומפקטי וחסכוני יותר שישרת גם את הקופה ארבע דלתות, פאסאט CC. זאת, כחלק מצעדי החברה להפחית את צריכת הדלק, לקזז משקל מיותר ולנקוט באמצעים אחרים להוריד את פליטת דו תחמוצת הפחמן.

מנוע ה-1.4 ל' (בהגדשת על) לו ארבעה צילינדרים, יחלץ תפוקה מרבית של 160 כ"ס (24.5 קג"מ) ויחזיר בממוצע כ-15.8 ק"מ לליטר, בחיבור אל תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים מסוג DSG, או תיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה. בהשוואה למנוע הקודם, אין שינוי משמעותי בעוצמה, אולם פולקסווגן טוענת כי ההפחתה בזלילת הבנזין היא בשיעור של כמה אחוזים, שכן גרסת ה-1.8 ל' צורכת כ-12 ק"מ לליטר. שינוי לטובה יהיה גם במדד הירוק עם 144 גק"מ.

בישראל, נמכרת כיום פולקסווגן פאסאט עם שני מנועים: 1.8 ל' בנזין (היוצא) ומנוע ה-2.0 ל' TDI, במחירים שנעים בין 190 ל-217 אלף שקלים לערך בהתאמה. בשלב זה, כפי שנמסר לוואלה! רכב מהיבואנית 'צ'מפיון מוטורס', אין כוונה לשווק את המנוע החדש בישראל.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully