וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש 6 ממשיך דרומה

משרד התחבורה פרסם המכרז להארכת כביש 6 דרומה עד צומת שוקת. אורך המקטע יעמוד על חמישה וחצי קילומטרים והוא צפוי להיחנך בעוד שנתיים

אמש (שני) פרסם משרד התחבורה את המכרז החדש במסגרת תכנית הנגשת הדרום והפריפריה, במסגרתו יוארך כביש 6 עד צומת שוקת. אורכו של הכביש יהיה חמישה וחצי קילומטרים ועל פי תחזיות משרד התחבורה, ייפתח לתנועה במחצית הראשונה של שנת 2015.

קטע הכביש כולל את מחלף לקייה ויימשך עד צומת שוקת, כאשר על רקע הקמתו תהיינה עבודות להקמת גשרים ומחלפים, סלילת דרכים חקלאיות וכן הכנות לתוואי הרכבת שצפויה לעבור בסמיכות לאזור בשנים הקרובות. על פי הערכות במשרד התחבורה, עלות הפרוייקט נאמדת ביותר מ-300 מיליון שקלים.

שר התחבורה ישראל כץ: "הארכת כביש 6 דרומה מבוצעת במסגרת תוכנית נתיבי ישראל שנועדה לחבר את הנגב והגליל למרכז הארץ, באמצעות רשת מהירה ומתקדמת של כבישים ומסילות ברזל". עוד אומר השר כי בקרוב יתפרסם מכרז נוסף על פי יסלל כביש חדש באורך זהה שיחבר בין בית קמה לדבירה.

בנוסף לכך, נמשכות עבודות השדרוג המרכזיות בכביש 31 מצומת שוקת עד צומת ערד, שני צמתים אלה יאפשרו לפי השר רצף תחבורתי מהיר ובטוח בין ערד למרכז הארץ.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully