וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה - מותג הרכב המוערך בעולם

טויוטה הדיחה את ב.מ.וו מהמקום הראשון בסקר מותגים שנתי בעקבות הצלחת המכוניות ההיברידיות והרחבת ההיצע. "היא מצליחה לחזק את ההישגים בתחומי הכלאיים"

טויוטה הוא מותג הרכב המוערך ביותר בעולם, כך קבע סקר מותגים שנתי שנערך על ידי מכון 'מילוורד בראון' המדרג את 100 החברות המובילות בעולם בכל ענפי הצריכה. את המקום הראשון בסקר הכללי, מחזיקה ענקית המחשבים 'אפל'.

על פי כלי התקשורת בצרפת, הערך של טויוטה, יונדאי, מרצדס-בנץ ואודי השתפר באחוזים דו ספרתיים בהשוואה לשנת 2012, לא מעט בזכות הביקוש הערני למכוניות בשוק הסיני -הגדול ביותר בעולם, וכן בארה"ב.

הערך המותגי של טויוטה זינק ב-12% בשנה הזו ל-24.5 מיליארד דולרים. להערכת מומחים בענף הרכב בארה"ב, העלייה נובעת בעיקר מהיכולת של טויוטה לחדש ולשפר את טכנולוגיות הכלאיים (הייבריד) ולפתח את פלחי השוק הרלוונטים לדגמים אלה.

"טויוטה יודעת לדבר אל הצרכן - ובמיוחד לכיס שלו. זה מה שמייחד את המנועים ההיברידים של היצרנית הזו - חסכון בדלק", כך מסביר ראש מחלקת הפיתוח במילוורד בראון, פיטר וולש. "המכוניות ההיברידיות מחזקות את חווית הרכישה של הצרכנים ואת מהות המותג, ואת זה לקוחות אוהבים".

ב.מ.וו, שאיבדה את מקומה בפסגה, צנחה השנה ב-2% על פי דירוג המותגים של החברה ולפיהם, הסיבה לכך נעוצה ב"מחסור בהשקות חשובות". וולש טוען כי ב.מ.וו קצת קפאה על מקומה, ולכן חלה ירידה. "המספרים אומרים שחברות רכב שהזניקו מספר גדול של מוצרים זכו לשיעור צמיחה גבוה. ולמרות זאת, צריך לציין כי ב.מ.וו היא עדיין ותמיד תהיה, מותג בעל משקל משמעותי בתעשייה".

ב.מ.וו החזיקה בתואר זה בשנים 2010 ו-2012, בעוד טויוטה עשתה זאת בין השנים 2006 ל-2009, ושוב ב-2011.

בהמשך רשימת עשר המובילות לשנת הדגם הנוכחית, מופיעה מרצדס במקום השלישי עם עלייה של 11% בערך המותג, הונדה רביעית, ניסאן, פולקסווגן, פורד עם עלייה של 8%, יונדאי - גם היא עם עלייה של 11% ולקסוס שרשמה עוד 2%.

את הסקר הכללי ואת המקום הראשון מכל מותגי העולם, כבשה חברת אפל עם ערך מותגי של 185 מיליארד דולרים.חברת גוגל שנייה ו-IBM במקום השלישי.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully