וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה לשירות גט-טקסי - "טקסי טו גו"

האפליקציה החדשה "טקסי טו גו" שפותחה בשיתוף AppGate תתחרה בגט טקסי וכוללת מאגר עצום של נהגי מוניות בישראל

עוד מתחרה בשוק אפליקציות שירות המוניות בישראל: "טקסי טו גו". התוכנה שפותחה על ידי חברת AppGate בשיתוף איגוד המוניות הארצי, חברת קופונית בסיוע ISR ותחנות המוניות בארץ זמינה להורדה באפסטור.

על פי המפתחים, האפליקציה נותנת מענה מהיר ורחב לקהל גדול של אנשים הזקוקים לשירות מוניות מיידי - תוצאה של שיתוף הפעולה עם חברת ISR - ספקית המסכים ברוב המוניות בישראל. האפליקציה פועלת בצורה משולבת ויעילה: המשתמש מזמין את המונית, האפליקציה מזהה את מיקומו, שולחת את נקודת האיסוף ל-ISR וזה מאתר באופן מיידי מונית פנויה בקרבת מקום ומשגרת לאפליקציה את פרופיל הנהג וזמן הגעתו.

"מהלך זה משדרג את העבודה בתוך תחנת המוניות, מייעל את השליטה של סדרני התחנה ובסופו של דבר מעניק שירות טוב יותר ללקוחות, מבלי שאף אחד יצטרך לשלם על הדרך עמלה עבור שימוש באפליקציה", אומר יהודה דרור מאיגוד המוניות.

את האפליקציה ניתן להוריד מאתר 'אפסטור', וכן לקבל מידע נוסף באתר החברה.

אור בן שמעון מחברת AppGate מציין כי: "באמצעות אפליקציית Taxi To Go"" ניתן יהיה להזמין מונית בלחיצה, לראות אותה על גביי מפה, לדרג נהגים, להיות בקשר אישי עם הנהג במהלך ההזמנה, לתכנן נסיעות עתידיות וליהנות מעוד המון פיצ'רים מדליקים בעתיד כמו תשלום מהסלולארי, הזמנות נהגים מועדפים ועוד. בפרויקט זה מעורבים ארבע חברות מהגדולות בארץ, כל אחת בתחומה, והושקעו בו מאות אלפי שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully