וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטובוסים של קווים יגיעו ללוד ומודיעין

22.5.2013 / 14:30

החל מה-24 במאי 2013 תחל חברת האוטובוסים קווים, להפעיל 400 אוטובוסים לתחבורה ציבורית בערים לוד, מודיעין, רמלה ובאר יעקב, גם בבינעירוני

המכרז הגדול ביותר עד כה לתחבורה ציבורית בישראל יצא לדרך ב-24 במאי. חברת קווים הזוכה תפעיל ביום זה 400 אוטובוסים חדשים בהשקעה של 400 מיליון שקל, באזור חשמונאים. הערים והיישובים הנכללים בקבוצה זו הם מודיעין, מודיעין עלית, רמלה, לוד, באר יעקב, שהם ויישובי הסביבה – קווים שהופעלו עד כה על ידי החברות סופרבוס וקונקס. בכל אחת מערים אלו יופעלו קווים עירוניים פנימיים, קווים בינעירוניים לירושלים, תל אביב, בני ברק, אשדוד, בית שמש ויישובים נוספים בצפון ובדרום. במסגרת המכרז יתווספו קווים חדשים בחלק מהערים, ותתוגבר התדירות בחלק מהקווים שיופעלו.

במסגרת המכרז יצוידו האוטובוסים החדשים עם טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשניים נוספים לרווחת הנוסעים. אלו יחלו ב-420 עמדות לטעינת כרטיס רב קו בתחנות האוטובוס עצמן וימשיכו עם מסכי מידע לנוסעים באוטובוסים המציגים את התחנות הבאות בקו, קווי המשך לאורך מסלול ומידע על נקודות עניין, רשת אלחוטית (Wi-Fi) בכל האוטובוסים לגלישה חופשית ברשת האינטרנט, שקעי USB לטעינת מכשירים סלולריים, מדף בגב המושב וכו'. כמו כן, תושק אפליקציה סלולרית לקבלת מידע בזמן אמת אודות מועד הגעת האוטובוס ומידע על נסיעות המשך. לטובת בטיחות הנסיעה, כל האוטובוסים החדשים יצוידו במערכת הבטיחות של Mobileye.

מלבד זכייתה של קווים במכרז חשמונאים, זכתה קווים גם במכרז נתניה-חדרה, כאשר התחלת הפעלת המכרז באזור זה מתוכננת לסוף 2013 ותחילת 2014 בהדרגה.

עוד על תחבורה ציבורית בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בפייסבוק של וואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully