וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מיקרה נקראת למוסך

רכב

23.5.2013 / 14:17

במסגרת קריאת תיקון עולמית לניסאן מיקרה, תזמן היבואנית קרסו מוטורס 67 כלי רכב שיוצרו בין השנים 2002-2006 בשל תקלה בהיגוי

קרסו מוטורס, יבואנית רכבי רנו-ניסאן לישראל, תזמן 67 כלי רכב מסוג ניסאן מיקרה שנמכרו בישראל בין השנים 2002-2006. זאת לאחר שהיצרנית היפנית הפעילה קריאת תיקון עולמית (ריקול) של למעלה מ-800 אלף כלי רכב לאחר שהתגלתה תקלה בהיגוי.

לדברי היבואנית, "חברת ניסאן העולמית זיהתה שבמקרים נדירים ייתכן שלא בוצע הידוק ראשוני מספיק של בורג החיזוק של גלגל ההגה". אי לכך, קיים חשש שההגה לא יתפקד כראוי, כך מפי היצרנית. עד כה, לא דווחו על תאונות או אירועים בטיחותיים הקשורים לליקוי שהתגלה.

מרכזי השירות של קרסו מוטורס בישראל יטפלו במכוניות ללא עלות - אם אכן התגלה בהן הליקוי, כאשר משך התיקון והידוק הבורג אורך כרבע שעה. הודעות ללקוחות תשלחנה בקרוב בדואר, וכמו כן ניתן להתעדכן במידע באתר השירות של ניסאן.

קריאת התיקון כוללת כאמור מספר גדול של כלי-רכב - 841 אלף, בהם גם הקיוב מיניקאר שנמכרת בעיקר ביפן. זוהי קריאה גלובאלית שמקיפה את המזרח התיכון, אירופה, אסיה, יפן, אפריקה ואמריקה הלטינית.

המיקרה היא המכונית הנמכרת ביותר של ניסאן באירופה אחרי הג'וק והקשקאי, והיא אחראית ל-13 אלף מסירות ברבעון הראשון. זוהי ירידה של 45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully