וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה קארנס החדש בישראל

קיה החלה לשווק בישראל את מוביל הנוסעים הקומפקטי קיה קארנס החדש, מצויד במנוע בנזין 2.0 ל' ו-165 כ"ס, שבעה מושבים ושתי רמות גימור. החל מ-163 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

אחרי שנים ארוכות של קפאון החייתה אשתקד קיה את המיניוואן קארנס, וכעת הוא נוחת בישראל. היבואנית טלקאר החלה בשיווקו של מוביל הנוסעים הקוריאני בארץ כשהוא מצויד במנוע בנזין אטמוספרי, תיבת הילוכים אוטומטית וצמד רמות אבזור. "הקארנס החדשה לחלוטין מחזירה את קיה לפלח ה-MPV החשוב והתחרותי והיא מהווה מתחרה חזקה על הבכורה בקבוצה", אומר מנכל המכירות בקיה ישראל יהודה בר נתן.

הקארנס פותח על פלטפורמה חדשה, ולראייה השיפור בניצול המרחבים תוך קיצור עודפים בלתי רצויים ועיצובו כמוצר משפחתי בעל משקל בקו הדגמים של קיה.; האורך של הקרנס קוצץ ב-20 ס"מ והינו 4.52 מ', הרוחב 1.81 מ', הגובה 1.60 מ' ובסיס הגלגלים 2.75 מ'.

תא הנוסעים של המיניוואן הקוריאני מכיל כאמור סידור הושבה לשבעה אנשים בשלוש שורות, כאשר את השורה השלישית ניתן לקפל לרצפה שטוחה לחלוטין. נפח תא המטען ינוע בין 103 ל' במצב זקוף של כל השורות, ועד 1,667 ל' מאחרי שורת המושבים הראשונה.

אל מנוע הבנזין, 2.0 ל' עם 165 כ"ס חיברה קיה תיבת שש מהירויות סטנדרטית. המומנט עומד על 21 קג"מ, ואת התאוצה ל-100 קמ"ש יסיים בתום 10.8 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק על פי נתוני היצרן, עומדת על 12.6 ק"מ לליטר.

טלקאר תמכור את קארנס בשתי רמות גימור: EX ופרמיום. ברשימה הסדירה, המכונית כוללת חיישני תאורה וגשם להפעלה אוטומטית, חיישני נסיעה לאחור, תאורת יום מסוג LED DRL, חלונות אחוריים כהים, מסילות גגון אורכיות, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חישוקי אלומיניום, מערכת בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מערכת שמע נשלטת מההגה, מערכת בלוטות' מתקדמת ומצלמת נסיעה לאחור. רמת פרמיום מוסיפה חלון גג פנוראמי, חישוקי סגסוגת 17 אינטש, קישוטים חיצוניים ופנימיים ועוד.

המחירים לקארנס 2013 יעמדו בישראל על 163 אלף שקלים ועד 166 אלף שקלים לדגם הבכיר.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

קיה קרנס 2013. אתר יצרן
קיה קרנס 2013/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully