וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה תערוכת אוטומוטור 2013

תערוכת הרכב הישראלית תפתח השנה ב-21 ביולי בסימן "מכוניות מהסרטים". בין הכוכבות: הבאטמוביל, מכוניות "מהיר ועצבני" ועוד. מחיר הכניסה יעמוד על 90 שקלים

'רבמוטור', מארגנת תערוכות הרכב "אוטמוטור" בישראל, הודיעה רשמית כי הפסטיבל המוטורי בגני התערוכה ייפתח השנה ב-21 ביולי ויימשך עד ה-24 ביולי. זאת בניגוד לשנים עברו בהן התקיימה התערוכה פעם בשנתיים בחול המועד פסח.

השנה הזו, ארגנו המארחים קונספט דרמטי באופיו שיוביל את התערוכה לכל אורכה ולצד מתקניה: "מכוניות מהסרטים". על פי הצהרות החברה, יועמדו השנה מתחמים רבים בהם מכוניות שככבו בסרטי קולנוע ידועים כמו סדרת "מהיר ועצבני", "באטמן", "סקיי פול" (ג'יימס בונד), "עקיצה ב-60 שניות", "החיפושית השובבה" ועוד. פרט לכך, תהיינה הקרנות של חמשה סרטים באורך מלא מידי יום, פעלולי רכיבה, תערוכת חידושים טכנולוגיים לבעלי מקצוע, מתחמי טכנולוגיות צבאיות וכמובן המכוניות החדשות מסביב לעולם שמגיעות לשערי ישראל.

"התערוכה תציין ב-2013 שינוי, ריענון והתחדשות משמעותית בזכות העובדה שאנחנו מתכוונים להעביר את הקהל חוויות מיוחדות ולא עוד תערוכה רגילה. אנו מצפים כתמיד לקהל של כ-400,000 מבקרים שמצביעים ברגליים ונהנים. צריך להתייחס ברצינות לקהל ולגרום לו לחייך, אוטומוטור 2013 תשקף את התרבות המוטורית המתפתחת בארץ כמו שהיא מתקיימת כיום בישראל על כל גווניה", כך דורון גילר, מנכ"ל התערוכה.

מחיר הכניסה בימי התערוכה נותר כפי שהיה בשנים הקודמות, ויעמוד על 89 שקלים (תתאפשר הכנסת מזון ושתייה). בקשת המארחים היא לא להחנות כלי רכב בתוך גני התערוכה אלא במגרשים מסביב.

אוטמוטור 2012: לא מה שחשבנו שיהיה?
עוד הרבה על אוטומוטור בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully