וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפורשה המהירה ביותר על מסלול

רכב

27.5.2013 / 8:32

פורשה מציגה את הביצועים של ה-911 GT3 על המסלול וחושפת כמה מהטכנולוגיות שעומדות לרשותה. אפס ל-100 קמ"ש זה לא הכול בחיים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

פורשה כידוע היא מכונית כביש עילאית, וכדי להוציא ממנה את המקסימום חייבים לרבוץ איתה על מסלול מירוצים למשך שעות ארוכות. בין שלל הורסיות השונות של ה-911 יעדיפו הרוב את הטורבו, אולם, יש לחברה הגרמנית מכונית אחת סופר מכוילת, תחרותית וחסרת פשרות, שמסוגלת לאחד את כל היכולות של מחלקת המירוצים ולשקף את התוצאות על האספלט הלוהט: פורשה 911 GT3.

מאז שנחשפה בתערוכת ז'נבה לפני חודשיים, לא הרבה דווח אודות הגרסה החדשה. אולם, לאחרונה הציפה פורשה סרטונים המלמדים מעט על הטכנולוגיה שהותקנה בקרביה, ועל הרכיבים שעוטפים את מנוע ה-3.8 ל' ששה צילינדרים שמחלץ מהליבה 475 כ"ס ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות דרך תיבת PDK כפולת מצמדים. המהירות המרבית אגב עומדת על 340 קמ"ש.

בסרטון, מציגה פורשה את המערכות האקטיביות החכמות של ה-911 GT3, בראשן בקרת היגוי אחורית מתחוכמת, דפרנציאל אחורי עם נעילה מלאה, וכן תושבות מנוע אקטיביות המרסנות תנודות וויברציות של המנוע, כך שהנהג "מרגיש" את החלק האחורי מהודק יותר ונכון לפקודותיו תוך נהיגה מהירה ושוטפת. יש האומרים שה-GT3 מתרחקת מידי משורשיה (תיבה ידנית, הגה הידראולי), אך אלה הן תוצאות התעשייה המודרנית.

ל-911 GT3 תהיינה עוד מספר תצוגות בחודשים הקרובים, שם גם יכריזו על מחירה הרשמי ועל גרסת הכביש הסופית. המחיר, ינוע בסביבות ה-140 אלף דולרים לפני מס (532 אלף שקלים לפני מס).

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully