וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברת רנו תשרת את לקוחות הפלואנס החשמלית"

בתגובה לפירוקה של בטר פלייס הוציאה יצרנית הרכב הודעה לפיה מתחייבת רשת רנו העולמית להעניק תמיכה למכוניות פלואנס ZE החשמליות. קרסו: "נמשיך לתת שירות"

יממה לאחר שבטר פלייס הגישה בקשה לבית המשפט לפירוק החברה, מגיבה היום (שני) יצרנית הרכב רנו לפרסומים עם הצהרה ספק מרגיעה עבור לקוחות המכונית החשמלית פלואנס ZE, שנותרו די מבולבלים נוכח התמוטטות המיזם החשמלי של שי אגסי.

על פי הודעת יצרנית הרכב, שלוחות רנו בישראל ובדנמרק (שם פעלה בטר פלייס באופן נרחב), תספקנה תמיכה ושירות ("לאחר רכישה") ללקוחות שבבעלותם הפלואנס החשמלית, לרבות טיפול בחלקי חילוף וסוללות. בד בבד, לא ברור עדיין מה יעלה בגורל הנהגים, שכן ללא אפשרות להחלפת הסוללות בתחנות הפזורות בישראל (בשליטת בטר פלייס), אין כאן פתרון ארוך טווח. בעניין זה כאמור, נדרשת עוד הכרעת בית המשפט.

תגובת יבואנית רנו-ניסאן לישראל, 'קרסו מוטורס': "חברת קרסו מוטורוס שירתה ותמשיך לתמוך בלקוחות שרכשו פלואנס חשמלית. היקף השירות כולל: טיפולים ותיקונים במסגרת האחריות. אין שינוי או תוספת לשירות בעקבות הקריסה".

עוד מוסיפים ברנו, כי על אף קריסתה של בטר פלייס, רנו-ניסאן ממשיכה לשים מבטחה בטכנולוגיה החשמלית, ואין בעצם פירוקה של בטר פלייס בישראל, הטלת ספק באסטרטגיה האקולוגית של היצרנית, והיא תמשיך להגדיל את מכסת המכוניות החשמליות המיוצרות, ההיצע והקבוצות.

עוד הרבה על בטר פלייס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully