וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סול חשמלית - 200 ק"מ טווח נסיעה

קיה תעמיד בשורותיה גרסה חשמלית של הסול הקומפקטית עם טווח נסיעה של 200 ק"מ על טעינה אחת. בישראל? אל תבנו על זה

קיה מסיימת בימים אלה את הפינישים האחרונים על מהדורה חשמלית ונקייה של הסול, כך על פי דיווחים מאת כלי התקשורת בגרמניה. הדגם יוצע במקביל לסדרות הסטנדרטיות עם כמה שינויים חיצוניים ופנימיים, ויימכר במחיר שיחל בכ-30 אלף דולרים בארה"ב ויגיע בהמשך לאירופה ואסיה במהלך 2014. זהו הרכב הראשון של קיה בייצור מסחרי שיונע באמצעות חשמל.

ה-EV סול תחלוק את רוב הרכיבים שלה עם הדור השני, כך שלא צפויים שדרוגים מרחיקי לכת בהופעתה החיצונית, למעט שימוש בצמיגים בעלי מקדם חיכוך נמוך יותר, מעט לוגואים ודיפונים נוספים סביב השבכה הקדמית. גם בתא הנוסעים, לא תהיינה מהפכות והחברה תסתפק בצגי עזר למערכת החשמלית ומושבים עטופים ריפודים שונים.

המערכת החשמלית של הסול EV תגיע ככל הנראה מרכב רעיוני, מיניוואן קומפקטי בשם "ריי" שנמצא כעת בשלבי ניסוי בדרום קוריאה. המנוע יפיק תפוקה של כ-80 כ"ס לערך מוזן סוללות לית'יום יון קומפקטיות שתספקנה טווח נסיעה של 200 קילומטרים לפחות. המהירות המרבית תעמוד על 140 קמ"ש.

שאר הפרטים, כמו למשל משך זמן טעינת הסוללות או עלויות מקבילות נותרו בשלב זה פתוחים להשערות. בחברה לא מאשרים כרגע את הדיווחים, אך מקורבים לבכירי היצרנית טענו לא מכבר שהמחיר יהיה גבוה, באופן יחסי, לרכב חשמלי עממי אך יוצע עם מגוון רחב של אפשרויות אבזור.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully