וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן תחל בשיווק הטנדר אמארוק

הטנדר הקשוח של פולקסווגן יוצע בישראל עם מנוע טורבו דיזל לו 180 כ"ס בחיבור אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-264 אלף שקלים

יותר משנה לאחר שפגשנו אותו לראשונה, מגיע הטנדר אמארוק של קונצרן פולקסווגן לישראל. היבואנית 'צמפיון מוטורס' תחל בשיווקו הרשמי בשבוע הבא כשהוא מצויד במנוע TDI, תיבת שמונה מהירויות אוטומטית ושלוש רמות אבזור שונות המיועדות לצרכי פנאי ועבודה.

האמארוק פותח ב-2009 ועוצב על ידי וולטר דה סילבה שהקפיד על פי הנחיות היצרן לנסח אותו בפרופרציות קצת פחות גסות שתתאמנה גם לנהג המשפחתי; מימדיו מספרים על אורך של 5.25 מ', רוחב של 1.94 מ', גובהו 1.83 מ', מרווח הגחון הינו 23 ס"מ, ובסיס הגלגלים מגרד 3.1 מ'. המרכבים המוצעים בישראל יאפשרו בחירה בין חד קבינה לדאבל קבינה.

לאמארוק מנוע טורבו דיזל מסדרות TDI בנפח 2.0 ל' בעל תפוקה של 180 כ"ס ו-42 קג"מ מ-1,550 סל"ד בחיבור אל תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-10 שניות ומהירותו המרבית עומדת על 190 קמ"ש. צריכת הדלק על פי נתוני היצרן הינה 12.1 ק"מ לליטר על גרסת הנעה כפולה (היחידה שנמכרת בשלב זה בישראל).

כדי לפתות לקוחות מכל הסגמנטים, האמארוק מציע גם תא נוסעים באווירה נעימה ביחס לטנדרים המוכרים. הוא יימכר בארץ בשלוש רמות אבזור כאמור, כשאלה הן סטנדרט, "ווילד" ו-"רוק". ברמת הבסיס הוא כולל מושבים קדמיים המתכווננים לגובה, מושב אחורי מתפצל ומתקפל, תא כפפות ננעל, תאורה לארגז וערכת בידור בסיסית ובטיחות מלאה.

בחירה בחבילת WIld, המיועדת יותר לסקטור הפרטי מגיעה מצודית קשת ספורט וצינורות צד מנירוסטה, אמבטיה שחורה לצד וו גרירה ותפוח משולב. מעליו, חבילת ה-Rock משלבת מפרט "עבודה". זה מתוגבר באמצעות מדרכי צד מחוזקים, מגן תחתון השומר על מיכל הדלק ותיבת ההילוכים, קשת העמסה, ואמבטיה פלסטיק שחורה לדיפון הארגז ווו גרירה ותפוח משולבים.

בשתי הגרסאות תהיינה גם מערכת שמע לה ששה רמקולים ומסך מידע, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי מגנזיום 17 אינטש, מגן גחון קדמי מקורי, אטמי אבק לדלתות ושלושה שקעי 12V מאחור.

המחירים לאמארוק בישראל יחלו ב-264 אלף שקלים. מיבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורוס נמסר כי "עם תחילת שיווק הרכב, תקיים חטיבת פולקסווגן מסחריות, שורה של אירועי השקה ברחבי הארץ אשר בהם יוצע הרכב בהטבה ייחודית לכל הרוכשים. ללקוחות הפוטנציאלים תוצע חבילת אבזור Rock, או Wild (בשווי של 10,000 שקל) במתנה, לחלופין יוכלו הרוכשים לקבלל את האמארוק בגרסת הבסיס עם הטבה של 5,000 שקל הנחה. האירוע הראשון יתקיים ב- 1.6 בחוות אלונים, הצמודה לצומת אלונים במסגרת חסות על תחרות דרבי סוסים. השקת הרכב והאירוע המרכזי יתקיימו בתאריך ה- 14/06 בחווה הירוקה בכפר הירוק. האירוע הצפוני יתקיים בין ה- 21-22/06 בעפולה, בשטח הצמוד לסוכנות פולקסווגן משארקה, ואילו האירוע האחרון יתקיים בבאר שבע ב- 28/06, פרטים נוספים בהמשך".

נהיגה ראשונה בפולקסווגן אמארוק
עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

השקה פולקסווגן אמארוק. אתר יצרן
השקה פולקסווגן אמארוק/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully