וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר ייבוא טויוטה קאמרי היברידית

משרד התחבורה אישר ליבואנית לישראל לייבא דגם של קאמרי היברידית לקראת תחילת שיווק מסחרי של המשפחתית הגדולה. עוד דגמים מיפן בדרך לישראל

אחרי שנים של עיכובים בשל תקינה אמריקנית, משרד התחבורה אישר השבוע ליבואנית טויוטה לישראל חברת 'יוניון מוטורס' לייבא דגם אב-טיפוס של הקאמרי ההיברידית על מנת להכשיר את הקרקע לקראת תחילת שיווקה באופן מסחרי.

על פי הודעת משרד התחבורה, הקאמרי ההיברידית תגיע ארצה ממפעל הייצור האמריקני בקנטקי. מדובר בדגם מקבוצת המשפחתיות הגדולות ("מנהלים"), המצויד במנוע בנזין בנפח 2.5 ל', ומנוע חשמלי מוזן סוללות, המפיקים יחדיו 200 כ"ס ב-5,700 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-16 ק"מ לליטר.

ייבוא המכוניות התאפשר כאמור במסגרת צו ייבוא רכב שנחתם על ידי שר התחבורה ישראל כץ, במסגרתו נבחנות עוד מכוניות להן תקינה אמריקנית, חלקן יגיעו ממקסיקו וקנדה לצד הדגמים שמוצאם מיפן. בשבועות הקרובים יקבלו עוד דגמים אישור תקינה לייבוא על פי תקינה פדראלית בארה"ב אולם בתנאי שאלה יוצרו ביפן.

השר כץ ציין, כי "כי מתן אישור לייבא כלי רכב אמריקאים יאפשר להגדיל את מגוון דגמי הרכב המיובאים לישראל ויגביר את התחרות בענף הרכב".

תגובת יבואנית דגמי טויוטה לישראל יוניון מוטורס: "הקאמרי תשווק בישראל במהלך יולי 2013, לראשונה ביבוא סדיר. היא תגיע בגרסת בנזין ובגרסה היברידית. המחיר טרם נקבע."

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טויוטה קאמרי. אתר יצרן
טויוטה קאמרי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully