וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת התנועה החלה בהחלפת אופנועי הסיירת

30.5.2013 / 12:26

חודשים ספורים לאחר הזכיה במכרז, אופנועי ימאהה סופר טנרה מחליפים את אופנועי הב.מ.וו R1200GS הוותיקים ששרתו שנים ארוכות בסיירת הרוכבים של אגף התנועה

משטרת התנועה הציגה היום (חמישי) את נבחרת הדו גלגלי החדשה שתכנס לשירות בימים הקרובים. בשלב ראשון, הוכשרו 20 כלים חדשים, בימים הקרובים יצטרפו 27 אופנועים נוספים ועד סוף השנה תסתיים הקליטה של 50 הכלים החדשים. את ההחלטה האם להחליף את כל מאה האופנועים של אגף התנועה יקבל משה אדרי, מחליפו של ניצב ברונו שטיין שיסיים בקרוב את תפקידו ויועבר לשמש כמפקד מחוז מרכז של המשטרה.

אופנועי הימאהה, בהתאם לדרישות מכרז המשטרה, מצוידים במנועי 1,200 סמ"ק (טווין מקבילי) שמפיקים 110 כ"ס. מחירה של יחידה בודדת עם הזיווד המשטרתי המלא עומד על כ-200 אלף שקלים.

לדברי ארד זייתיני, מפקד סיירת האופנוענים הארצית, האופנועים החדשים יעברו פרק ארוך של למידה והסתגלות שבמהלכו יבדקו אלה בשרידותם בתנאי רכיבה שגרתיים, ביכולותיהם ובחולשותיהם, וכמובן בנוחות השימוש שהם יעניקו לשוטרי התנועה. לדבריו, קבוצת השוטרים הרוכבים זוכים כיום לחיזוק מצד כ-160 מתנדבים באגף התנועה שמוסיפים למצבת כוח האדם הסדירה בין 10 ל-15 אחוזים.

ניצב ברונו שטיין מציין: "החשיבות של מערך האופנועים באגף התנועה הוא מכריע. לשוטר הרכוב יש יכולת להגיע מהר מאוד למוקדי אירועים ותאונות והם מעולים באכיפת עבירות ביריונות ונהיגה עם סלולארי בכבישי ישראל. לכן, היה לנו חשוב לחזק את היחידה עם כמעט 100 אופנועים".

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב
מבחן לאופנוע המשטרתי החדש, ימאהה סופר טנטרה 1200

אופנועי משטרת התנועה 2013. קובי ליאני
האופנוע הפורש, ב.מ.וו 1200GS/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully