וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ב.מ.וו X5 החדש

ב.מ.וו חושפת את רכב הפנאי X5 עם עיצוב חיצוני מלוטש ומנועים חזקים וחסכוניים יותר, גרסת הנעה אחורית, ערכות מתלים משודרגות וחבילות אבזור מרשימות. בישראל, בסוף השנה

ב.מ.וו חשפה את השלב הבא לרכב הפנאי המפואר הראשון שלה, ה-X5. הדור הנוכחי שהושק לפני שלוש שנים מתקדם כעת אל הדור הבא, תוך מסכת עדכונים משמעותיים, הכוללת עיבוד וויזואלי על פי צו האופנה הדומיננטי ביצרנית הבווארית, הפחתת משקל של כמה עשרות ק"ג, התאמת חבילות אבזור עשירות, תוספת של טכנולוגיות הנעה חסכוניות ומהדורות בסיס נגישות.

העיצוב החיצוני של ה-X5 הולך בעקבות סדרה 3, 5 ו-7 החדשות עם לוע מכונס, תעלות אוויר ליד קשתות הגלגלים, ויחידות תאורה מוטות כלפי הקרקע. גם הכליות המסורתיות נראות ממורכזות מבעבר, אם כי מקבלות מראה מודגש וספורטיבי לחיזוק הפרונט הבוטה של הקרוסאובר הגרמני.

בצד הקישוטים, ב.מ.וו תציע את ה-X5 עם נורות LED אדפטיביות כאופציה, אולם שיבוץ לדים מסביב לארבע אלומות התאורה יהיה סטנדרטי. בחלק האחורי, דומה ה-X5 לאחיו הקטן, ה-X3 ומאמץ מראה זורם יותר ומאופק. חבילות אבזור המשלימות את האווירה תהיינה עם חישוקי 19 או 20 אינטש וכן אופציה למפרט M עם מראה תוקפני במיוחד.

תא הנוסעים הוא העתק מושלם של סדרה 3, אולם הצג המרכזי יהיה גדול יותר (10.2 אינטש) ורשימת התוספות מורחבת בהתאם למחיר. כך לדוגמא, מנועי V8 יקבלו ערכת עור מלאה במושבים ובדיפוני הפנים (חלקית), בעוד שורה שלישית עבור שבעה נוסעים גם היא תהיה ברשימה - את נפח תא המטען ניתן להגדיל עד 1,800 ל' בקיפול מלא של כל שתי השורות מאחור.

בסט ההגנה, לצד ערימה של כריות אוויר ואמצעי פיקוח אלקטרוניים, תהיה לרכב הפנאי הגרמני בקרת שיוט מתוחכמת עם בלימה אוטומטית, שאף ממרכזת את ה-X5 בנתיבו ושומרת על נהיגה בטוחה במהירות של עד 50 קמ"ש בתנאי נסיעה פקוקים.

ב.מ.וו תציע את ה-X5 על כיול מתלים שונה על פי בחירה וכן בגרסת בסיס עם הנעה אחורית בלבד, כך שניתן יהיה לתפור אותו לאופיו של הנהג ולצרכיו. בצי המנועים, תעמיד ב.מ.וו לבחירה 4-5 מנועים שונים, החל מיחידת ה-30d עם מנוע 3.0 ל' טורבו בעל תפוקה של 258 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-6.9 ש'), גרסת ה-40d לה 313 כ"ס, ה-m50d עם הספק מרבי של 381 כ"ס ו-75 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.3 ש'), ואת ה-50i הבכירה בשלב זה, עם 450 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות. בשלב מאוחר יותר, תוסיף ב.מ.וו מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל דל בפליטת מזהמים, הצורך ליטר סולר בכל 17 ק"מ. כל המנועים מחוברים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית או אופציה לידנית ששה הילוכים.

תחילת השיווק של ה-X5 באירופה תחל בנובמבר עם שלושה מנועים, כאשר בתחילת 2014 תצטרפנה שאר היחידות. מהיבואנית לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-X5 החדש יגיע לישראל בסוף השנה.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

ב.מ.וו X5. אתר יצרן
ב.מ.וו X5/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully