וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטר מייסד חטיבת אינפיניטי

ביל ברוס הלך לעולמו בגיל 70 אחרי שהקים את חטיבת היוקרה הספורטיבית של ניסאן לפני 25 שנים וזכה איתה להצלחה גדולה בארה"ב. "הוא הניח את היסודות להפצתה הגלובאלית"

אינפיניטי, חטיבת הספורט-פרמיום של ניסאן איבדה ביום שישי האחרון (28 במאי) את המייסד המקורי של המותג, ביל ברוס. ברוס ניווט את החברה מימיה הראשוניים אי שם בסוף 1988 כשקודם לכן שירת את החברה האם ניסאן כמנהל בכיר מ-1982.

ברוס הגה את אינפיניטי כנגזרת מניסאן בעקבות העלייה בפופולאריות של המתחרה היפנית לקסוס, שנולדה כאמור מתוך טויוטה בערך באותה תקופה. המוטו של ברוס והקונספט לפיו הנהיג את אינפיניטי התבסס על רעיון של "חווית בעלות טוטאלית", הכוללת שירות נרחב למוצרי אינפיניטי הרבה מעבר למקובל.

"ברוס הניח את היסודות לאינפיניטי בכל העולם, בהפצה גלובאלית ובהתייחסות לכלי רכב", כך בהספד החברה בסוף השבוע האחרון. "הוא הפך לדמות ידועה כמי שדואג ללקוחות של החטיבה ומעניק להם חווית רכישה ובעלות מיוחדת. הוא שינה את פני התעשייה ללא היכר והותיר אחריו טביעת אצבע בכל מקום".

אינפיניטי החלה לפעול במרץ לקראת 1990, והיום היא אחת מיצרניות הפרמיום הטובות ביותר בעולם, וללא ספק הנחשקת שבהן בקרב הקהל האמריקני ובהדרגה מחלחלת גם לאירופה, שם חנכה את מוצריה רק לפני כמה שנים בודדות. אשתקד, עזבה החברה את המטה המרכזי של ניסאן ביפן ועברה להונג קונג. בו בעת, החברה חוזרת בימים אלה לשורשיה עם שיטת מספור אותה המציא ביל ברוס בסדרות ה-Q, בהשראת מכונית הדגל הראשונה של החברה, ה-Q45.

בישראל, נמכרת אינפיניטי על ידי קבוצת יבואנית רנו-ניסאן 'קרסו מוטורס' מאז שנת 2008. בצי המכוניות עומדות כיום 4 מכוניות במחירים שנעים בין 300 ל-600 אלף שקלים ויותר.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully