וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אופניים חשמליים, אססייק

סטארט אפ מברצלונה החלה לשווק סוג של אופניים חשמליים קומפקטיים, קלי משקל, מהירים, עם טווח מרשים ועיצוב תוסס. המחיר, לא לכל אחד

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

מחפשים פתרון אקולוגי לניידות בעיר? חברת Asen Innovacio מספרד הפועלת בברצלונה פיתחה אופניים חשמליים די מדליקים שייקחו אתכם לכל מקום בעיר במהירות גבוהה ועם טווח נסיעה לא רע בכלל. הכירו את sSIKE.

האמת היא, שלכנות את הכלי הזה אופניים לא יעשה צדק לרוכבי הדו גלגלי, שכן בסופו של דבר מדובר במוצר שדומה יותר בעיצובו למעין סגוואי קטקטי - ושיש לנווט אותו רק בעמידה. ולמרות זאת, יש לו בהחלט את היכולות לשרת את הרוכבים עם כישורי תמרון מעולים, יכולת האטה טובה מאוד (כוללת אגירת אנרגיה מבלימה) ומערכת חשמלית מכובדת.

המנוע מייצר 250W ומוזן על ידי סוללות מסוג LIFePO 4 פריזמטיות\ שיש להן יתרונות מסויימים בהפחתת הנזק לסביבה, כך על פי החברה. המהירות המרבית עומדת של 21 קמ"ש והטווח המרבי הוא 40 ק"מ, בעוד טעינה מלאה אורכת שש שעות משקע ביתי רגיל. הבקרה, והרכיבים האלקטרוניים למי ששואל - עמידים בפני פלישות מים ובוץ בזכות אטימה מלאה.

בנוסף לכך, העיצוב הקומפקטי טומן בחובו כמה פטנטים חביבים. כך לדוגמא, אפשר לקפל את האופניים בחמש שניות בלבד ולהתאים להן נורות LED כדי להבטיח נראות מרבית. גם חשש מנקר לא יגרום לחרדות שכן בחזית צמיג עשוי קבלר.

הכלי מתאים לרוכבים במשקל של עד 100 קילוגרמים לכל היותר, והמחיר - החל מ-1,500 יורו לגרסת בסיס, שהם כ-7,200 שקלים לפני מס. צעצוע לעשירים? אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully